פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה משפיל ומאוד שיקרי . נושא התלונה:
אצבט יאיר שם/כינוי:
‏יום שישי ‏02 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז הסחר ראשל"צ ת.ד5111 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום. צר לי על המילים אבל זה מה שאני חש . אשתי רכשה מתלה כביסה.הפריט לא היה מתאים לנו על כן החזרנו אתו לחברה.לאחר המתנה בערך חודש צליצלתי לח"ב לישאול מה קורה?הובטח לי ע"י הפקידה דבי שכבר שולחים פנס במקום המתלה.לאחר שבועיים קיבלתי פנס שהסוללות לא מתאיתמות צלצלתי שוב הסברתי מה קיבלתי והובטח לי פנס סלולארי שניטען מעצמו.לאחר המתנה של חודש אני מצלצל,ועונה לי הפקידה מירב ואומרת לי שעדיין לא קיבלו מהחברה את המשלוח שלי.השבתי שלא יכול ליהיות שלחתי בדאר רשום ובדקתי באינטרנט ורשום לי שכעבור יומיים מיום ששלחתי אתם קיבלתם את זה בדואר .ביקשתי את המנהלת אמרו לי שהי בישיבה ואין עם מי לדבר ביקשתי לישלוח לה פקס ובפקס שלחתי את אישור הדאר שכעבור יומיים הגיע המישלוח ולמה זה מיתעקב יותר מחודש ? תשובתה כעת אנו שולחים בטוח !!! ואני ממתין עד ליפני שבועיים אני מצלצל ועונה לי עינבר שומעת אותי ואומרת לי אני מיתנצלת זה נישלח אילך 30.4.07 עם מתנת פיצוי שרשרת. היום אני מצלצל עונה לי מירב ואומרת לי כעת זה באריזה וכבר שולחים אילך. ביקשתי לדבר עם מנכ"ל החברה נאמר לי שהו עסוק ביקשתי את שמו כדי שאוכל לישלוח לו פקס נאמר לי ששם המנכ"ל אבי לולו ןהסמנ"ל קאלי יהודה. שלחתי פקס שמיספרו 037256312 האמת אני חושב ששוב עבדו עליי אני כבר לא מאמין להם. אני רוצה להיות הגון ליחפני שאפרסם אותם בכליי התיקשורת . אודה לתשובה .
עלבון בושה סוג הנזק :
לישלוח את המישלוח לאלתר ופיצו למלון למס' ימים כדי לכפר על הבושה והעלבון פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי ,נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
נשלחו ללקוח הפריטים המבוקשים במקביל לכתיבת תלונתו באתר ולאחר שיחה עם הלקוח הינו מרוצה תגובה:
התנצלות בפני הלקוח על העיקוב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה