פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
לא ידועה כתובת:
תיאור הבעיה:
בסוף חודש מאי התקשרו אלי מחברת בסט-דיל ואמרו שיש לי אצלם זיכוי בגובה 200 שקל עבור הזמנה שלא הגיעה אלי. הגעתי אתם להסכם על קיזוז מהזמנה חדשה והובטח לי כי תוך 14 ימי עבודה ההזמנה תגיעה אלי. עבור קצת יותר מ-14 יום והחבילה טרם הגיעה. היום התקשרו להודיע לי שמגיע לי מתנה בגין רכישה. איזו רכישה בדיוק? זו שלא הגיעה? כרגע עומדים לזכותי אצלם כ-750 שקל 200 מקנייה קודמת שהם טוענים שביצעתי ושלא הגיעה אלי ועוד 549.70 שקל מחיוב נוכחי עבור סחורה שלא הגיעה אלי.
שלא לדבר על זה שבקשתי יותר מדי פעמים שלא יתקשרו איתי בשעות שאני בעבודה כי אז אני לא יכולה לדבר אתם.
כספי סוג הנזק :
דרישה להחזר כספים שחוייבו בכרטיס אשראי עבור סחורה לא נתקבלה פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
קלי יהודה מנהלת שירות שם ותפקיד:
תגובת חב' אש.א.ל לפניית הלקוחה: תגובה:
הלקוחה ברשי אורית ביצעה הזמנה בחברתנו,מכיווןן שהכתובת היתה שגויה החב' חזרה לשולח,לכן לאחר שיחה עם הלקוחה ב-24/7 סוכם איתה כי נישלח לה שוב את החבילה,עודכנה כתובת חדשה.הלקוחה לא דרשה החזר כספי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה