פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לי זיכוי של 120 ש"ח ואני מעוניינת לנצל אותו.
ביקשתי פרוספקט ומתאריך 20.7 ועד היום לא קיבלתי אותו וזו פעם שלישית שפניתי לחברה ושוב נשלח ב-6.9. דואר לוקח 3 ימים או לכל המאוחר שבוע ימים עד לקבלת דואר.
מאכזב מאוד, שרות לקוחות-קשה מאוד להשיג אותם, שיחות מתנתקות, פקידה שענתה לי בחוסר סבלנות.
חבל מאוד שאין יחס הוגן כלפי הלקוח בשרות לקוחות כמו במכירות.
כמה שאתם נחמדים בזמן המכירה וכמה סבלנות יש לכם, והשיחה לעולם לא תתנתק.
ניקול - חבל שאת לא יכולה לדבר עם לקוח.
התייאשתי מכם-בעיה שאפשר לפתור ב-10 דקות לוקח לה 3 חודשים.
מאכזב מאוד.
עוגמת נפש,בזבוז זמן. סוג הנזק :
ניקול הבטיחה שתצ'פר אותי בעת הקניה הבאה, אני מקווה שלא תשכח. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
העניין טופל תגובה:
לקוחה הופנתה לאתר האינטרנט שלנו על מנת לממש את קופון הזיכוי שלה ובמקביל נשלחו ללקוחה פרוספקטים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה