פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסט דיל - מידע כוזב על מוצר שמכרו לי דרך הטלפון . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.8.07 פנתה אליי בטלפון נציגת מכירות של חב' בסט דיל הודיע לי
שמגיעה לי הטבה : הנחה של 300 ש"ח לרכישת מוצרים ופירטה מגוון רחב של מוצרים . המוצר היחידי שקרץ לי היה מיני בר לרכב . הנציגה הציעה לי אותו במחיר של 600 ש"ח (אחרי הנחה של 300 ש") והמחיר לא היה נראה לי הגיוני , לאחר סירובי לרכוש אותו היא הציעה לי אותו במחיר של 400 ש"ח הסכמתי בתנאי שלא אשלם דמי משלוח. הנציגה בדקה ואישרה בפני שזה הסכום היחידי שיגבו ממני: 400 ש"ח ב- 10 תשלומים ללא דמי משלוח . כמו כן שאלתי אותה איפה ייצרו את המיני בר , היא בדקה והתלהבה לספר שהוא יוצר בגרמניה!!!.. אמרתי לה שאם מדובר ביצור של סין אני לא מעוניינת אז היא חזרה וציינה:לא בגרמניה.
כמו כן היא הסבירה לי שמוצרים נשלחים בד"כ תוך 21 ימי עסקים , אבל היא תדאג שזה יגיע מוקדם יותר ותהייה איתי בקשר על מנת לבדוק את שביעות רצוני .
החבילה הגיעה ב 16.9.07 לדואר (כעבור קצת יותר מ 21 ימי עסקים) וכשפתחתי את החבילה " קיבלתי חום" . חוייבתי 499 ש"ח : 450 ש"ח על המיני בר +49 ש"ח
על המשלוח והמיני בר מיוצר בסין ! ונציגת מכירות לא היתה איתי כלל בקשר כמובן.
הרגשתי פשוט מרומה!!! כשפניתי לשירות הלקוחות של בסט דיל . נאמר לי שיבדקו את ההקלטה של השיחה (בתקווה שבאמת יש הקלטה) ויבדקו אם אני דוברת אמת ויחזרו אליי. שאלתי אותה אם ניתן להחזיר את המוצר ולקבל את כספי בחזרה . היא אמרה לי שניתן להחזיר ויהיה לי זיכוי - הם לא מחזירים כסף . וכמובן שלא יזכו אותי על דמי המשלוח. והציעה לי להמתין עם ההחזרה עד שיסיימו את הבירור . ביקשתי ממנה שיחזרו אליי תוך 14 יום על מנת שבאמת יהיה ניתן להחזיר את המוצר . הנציגה אמרה לי שהיא לא מבטיחה ...
התחושה שלי כרגע , היא תחושה של חוסר אמון בחברה . אני לא יודעת האם כדאי לי להמתין לתשובה או להחזיר את המוצר ולהפסיד את דמי המשלוח...
אין בכוונתי לרכוש יותר מוצרים מהחברה הזאת ואני מעוניינת לקבל את כספי בחזרה בגלל שקיבלתי מידע כוזב על המוצר , המחיר ,ההספקה וגם השירות לאחר הקניה לא לשביעות רצוני .
מידע כוזב סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הנושא טופל תגובה:
ניתן ללקוחה שובר קניה בסך של 100 שח בהפרש +פיצוי פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה