פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר פגום לא מה שקניתי הוחזר, החזירו שובר זיכוי,אני רוצה החזרת כסף נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ת.ד 111 רשל"צ 75150 כתובת:
ח.פ. 512529868 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי לאחר שהציעו לי הרבה מוצרים ביקשתי מעבד מזון, שאלתי על הדגם אמרה KENWOOD, ביקשתי גודל גדול,
קיבלתי מוצר מדגם אחר שאינו שווה לסך 549 ש"ח כמו שחייבו אותי בסכום אחד למרות שהבטיחה שאחויב ב 6 תשלומים אשר עשתה לי חישוב ויצא שכל תשלום יהיה 91 ש"ח
החזרתי המוצר, ושלחו לי שובר למימוש חוזר, אין לי מה לקנות אין להם מעבד מזון, יש להם רק מה ששלחו שאינו שווה ,קניה מרחוק לא רוצה, רוצה הכסף שלי בחזרה שיזכו אותי בבנק כמו שחייבו לפי חשבונית מס 7026696 מיום 19.11.2006
אינם מוכנים לשמוע על החזרת הכסף, מאחר והעסקה בוטלה רוצה הכסף שלי בחזרה.הרבה עוגמת נפש , הרבה קניות דרך הטלפון עשיתי מחברות אחרות אבל כמו פעם זו לא היה, לכן לא אקנה שוב בקניה מרחוק.
אודה טיפולכם
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף, קניה מרחוק עוד לא אקנה פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי,אחראית תחום אינטרנ שם ותפקיד:
הלקוחה אינה ציינה כי מדובר במוצר שהיא השתמשה בו ועברו 14 ימי ההחלפה לגבי המוצר תגובה:
למרות שהמוצר הגיע אלינו משומש ואחרי 14 ימים הוחלט לתת לקוחה צ'ק זיכוי למימוש חוזר אצלינו משהו שאינו נהוג בחברת אשאל היפר אקטיבי הוסבר ללקוחה מדוע אינה יכולה לקבל את כספה חזרה והיא אכן הבינה ניתן ללקוחה את אתר האינטרנט שלנו על מנת לממש את זכותה במוצרים המוצעים באתר. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה