פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי והתעלמות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי לפני כ-8 חודשים מד לחץ דם לזרוע וכאשר קיבלתי נוכחתי לדעת שקיבלתי ליד פניתי לחברה והתלוננתי ביקשו ממני להחזיר וכאשר יקבלו אספקה ישלחו לי פניתי לאחר חודש ימים נאמר לי שיותר אין להם את המוצר ביקשתי שישלחו לי את החוברת של המוצרים שלהם ועד היום הם לא חזרו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה אין יחס הם קיבלו את הכסף ולא סיפקו סחורה זה פשוט מקומם איך שהם מתנהגים
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי,אחראית תחום אינטרנ שם ותפקיד:
הלקוחה אכן שוחחה עם נציגת שרות שלנו והמוצר אינו הגיע אלינו הלקוחה נדרשה להמציא תעודת רשום אשר שלחה וכן עשתה זאת הועבר למנהלת תחום דואר להמשך בדיקה ולאחר אישור אכן ישלח ללקוחה קופון הזיכוי שכך סיכמה עם הנצידה שלנו תגובה:
לאחר קליטת המוצר למלאי החברה הלקוחה תקבל קופון זיכוי והו כל ההטבות הנילוות עם חוברת מוצרים על מנת לבחור את המוצר שהיא רוצה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה