פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
חאג' ודיע שם/כינוי:
‏יום שישי ‏12 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12/10/2007 קבלתי שיחת טלפונית מבחורה בשם שרית משרות לקוחות והודיעה לי בגלל אי אספקת מטחנת בשר שחסרה מהמלאי מגיע לי זיכוי על סך 500 ש"ח , והיא הציעה לי מספר מוצרים בניהם מיני בר מילר , כאשר בחרתי במיני בר שאלתי אותה באם זה תמורת הזיכוי שמגיע לי , אמרה לי שכן , רק אני צריך לשלם דמי משלוח סכום של 49 ש"ח .להפתעתי כאשר קבלתי את המוצר , גליתי שהיא עבדה עלי ורמתה אותי וחיבה אותי בנוסף לדמי משלוח עוד 49 ש"ח למשך עשרה חודשים . מיד התקשרתי לשירות לקוחות וענתה לי בחורה בשם דבי , היא שמעה את הסיפור שלי ואמרה לי שיחזרו אלי . התקשרה אלי בחורה שאניני זוכר שמה ואמרה לי שהיא האחראית על שרית שמעה את הסיפור שלי והיא התנצלה בשם שרית ואמרה לי שבררה על המקרה עם שרית והייתה אי הבנה , לדבריה היא תדאג לביטול ההזמנה ולזכות את חשבוני ואמרה לי , תעקוב אחרי החשבון שלך תראה את ההחזר בחודש הבא . באותו יום האחראית הנ"ל הציעה לי שואב אבק בחצי מחיר לטענתה כפיצוי על מה שקרה . אני הסכמתי להצעתה וחיבה אותי ב599 ש"ח בנוסף לדמי משלוח 45 ש"ח . אך כאשר קבלתי את המוצר התברר שיש לי אותו שואב אבק כך שאין לי צורך בכך שיהיו לי שני שואבים אותו דבר . התקשרתי לאחר קבלת השואב לאותה בחורה אחראית והודעתי לה שהשואב זהה למה שיש לי בבית והיא אמרה לי במידה וארצה להחזיר עלי להתקשר לשירות לקוחות ולהודיע להם על כך . התקשרתי לשירות לקוחות והודעתי להם על כך , נאמר לי שעלי להחזיר את שני המוצרים ולאחר מכן יזכו את חשבוני עבור שני המוצרים . מיום החזרת המוצרים מ8/11/2007 לא הצלחתי לקבל תשובה , להפתעתי נאמר לי ע"י בחורה מהשירות ששלחו לי קופון בסך של 500 ש"ח כפי שסוכם דבר שלא היה ולא נברא . כעבור מספר דקות התקשרה אלי בחורה בשם דבי ואמרה לי כשתהיה ניקול אחראית הזיכויים , היא תתקשר אלי . אך לצערי עברו מאז כעשרה ימים ולא קבלתי שום צלצול לא מניקול ולא מאדם אחר ולא זוכה חשבוני , אלא להפך לתדהמתי לאחר ההבטחות על זיכוי חשבוני , היום קבלתי עוד שובר של בסט דיל על סך של 600 ש"ח לקניות מהחברה בלבד ובזה אני לא מעוניין .
יש לציין שעם הקניה שלמתי 98 ₪ דמי משלוח על שני המוצרים , כאשר החזרתי אותם שלמתי 89.60 ש" , קבלות על כך מצורפות . היום דברתי שוב עם דבי והיא אמרה :- לא להתייחס לשוברים , היא בצעה את הזיכוי וכאשר תבוא ניקול שבוע הבא היא תאשר את הזיכוי ותתקשר אלי .
לציין שבתאריך 16/10/2007 שעה 2:27 קבלתי הודעה כתובה לפלפון שלי אשר שמרתי אותה ,נאמר בה שביטול הזמנתי נקלט והתקבל במערכת ותוך 14 יום יצרו אתי קשר טלפוני ממחלקת ביטולים אך לצערי לא יצרו אתי שום קשר ולא בטלו את ההזמנות ולא זכו את חשבוני תמורת שני המוצרים .
אבקש לבטל את שתי ההזמנות ולזכות את חשבוני בכל הכסף ששולם כולל דמי המשלוח . נא תשובתכם על כך עד שבוע הבא , אם לא אקבל הזיכוי עד אז , אני נאלץ לפנות דרך עו"ד לפתיחת הליכים משפטיים להחזרת כספי במלואו כול הוצאות ועוגמת נפש .
העתק נוסף ביחד עם קבלות על המשלוח נשלח אליכם בדואר רשום .
בכבוד רב
חאג' ודיע
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
לאחר שיחה של המנהלת שרות לקוחות קלי יהודה נמסר ללקוח כי הוא יזוכה לפי בקשתו בהזמנה700/251132 ע"ס 600 שח -זיכוי כספי מלא לכרטיס האשראי ולגבי הזמה מס' 700/249344 ע"ס 500 שח - זיכוי כספי מלא לכרטיס האשראי הלקוח הסביר למנהלת שרות הלקוחות מה נעשה איתו במהלך כל התקופה והיא מצאה לפצות את הלקוח על זמן ההמתנה תגובה:
זיכוי כספי מלא,פיצוי שישלח לבית הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה