פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בסט דיל "מכה" בי שנית נושא התלונה:
פדידה שרונה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏04 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בספטמבר הצגתי באתר תלונה על מידע כוזב על מוצר שמכרו לי (מיני בר) דרך הטלפון - ע"י נציגה מחברת בסט דיל. לאחר שהתלונה פורסמה באתר חזרה אליי (דיי במהירות -יש לציין) עדי נציגת שירות לקוחות של בסט דיל ושלחה לי בדואר כפיצוי צ'ק של 100 ש"ח לקניה הבאה.
באמצע חודש פברואר התקשרתי (עם המון חששות) למרכז המכירות של בסט דיל על מנת לנצל את הפיצוי שניתן לי. בתחילת השיחה עם הנציגה כמובן שציינתי שיש לי את הצ'ק והזמנתי שואב אבק לרכב-תמורת 49 ש"ח כולל דמי משלוח ותאורת חרום -149.90 ש"ח . וביקשתי מהנציגה שבעת ההזמנה תוריד את ה-100 ש"ח - הפיצוי שקיבלתי .היא אישרה בפניי שזיכתה אותי והחיוב יהיה 99.90 ש"ח בלבד.לאחר מס' ימים התקשרה אליי נציגת המכירות ואמרה שלא מגיע לי שום זיכוי וביקשה את מס' הצ'ק שברשותי-מסרתי לה אותו ושאלתי אם היא רוצה שאני אשלח לה אותו בפקס והיא אמרה שאם יהיה צורך בכך היא תיצור עימי קשר. מאחר ולא חזרה אליי תיארתי לי בתומי שהעניין סודר.
היום(4.3.08 ) קיבלתי את החבילה וכשראיתי בתוכה את החשבונית חשכו עיניי
חוייבתי 199.80 ש"ח !!! . נימאס לי שהם כל הזמן מרמים אותי .הפעם זה מעצבן אפילו יותר!!!! אני לא מאמינה יותר בחברה הזאת !!!!!!!!!!!!! אני דורשת את כספי בחזרה וזאת הפעם האחרונה שאני קונה מהם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי -שיוחזר לכרטיס האשראי!!!!!! פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה