|
|
|
|
|
|
מידע כוזב על המוצר והחזרתו לחברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רעשתי לפני פסח מחברת בסט דיל מעבד מזון של פריזמה והדגשתי כמה פעמים שאני רוצה אותו אך ורק אם יש לו מכסה. על שאלתי האם באמת יש לו מכסה המוכרת ענתה לי: "בטח, אחרת האורל משפריץ החוצה!" וזאת בידיוק הסיבה שרציתי מכסה. אבל המוצר הגיע עם קערה פתוחה בלי מכסה וכשדיברתי עם בסט דיל אמרו לי שאני יכולה להחזיר את המעבד. אבל אני רציתי שיבואו לקחת אותו מאחר שנתנו לי מידע כוזב ונשארתי עם מוצר לא ראוי לשימוש בפסח... בחברה אמרו לי שצריכים לבדוק את ההקלטה ע"מ לבוא לקחת את המוצר וזה לוקח שבוע. לאחר שבוע אמרו לי שאחרי פסח וכבר ייתקשרו אליי. אחרי פסח אמרו לי שעד סוף החודש תהיה להם תוצאה של ההקלטה. אני ממתינה...........
|
עגמת נפש, בזבוז זמן, אין לי עדיין מוצר מתאים |
סוג הנזק : |
שהחברה תבוא לקחת את המוצר ותזכה אותי מיד בויזה ותתן לי פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|