פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
בן שושן לימור שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש 6/08 פנו טלפונית נציגי חברת בסט דיל לאימי ובישרו לה שזכתה במתנה ומגיע לה שואב אבק במחיר מציאה. אימי אישה מבוגרת וכישרון המכירה של נציגי החברה גרמו לה לשלוף א מספר האשראי תמורת שואב אבק במחיר של 1460 ש"ח. למותר לציין ששואב כזה שווה בחוץ לא יותר מ- 300 ש"ח.
ביום קבלת המוצר גיליתי את התרמית ודאגתי להחזיר החבילה בדואר בעלות משלוח של 70 ש"ח. לאחר כ- 30 ימים פניתי לחברה לבדוק מדוע טרם זוכה החשבון ולתדהמתי גיליתי כי החברה מבקשת לזכות אותי בניכוי 20% בגלל שהחבילה הגיעה ללא הודעה מראש ובאיחור. לא עניין את הנציגה כי שרות הדואר במדינת ישראל שבת וכי אני מחזיקה בידי את תעודת המשלוח המעיד על התאריך שנשלחה החבילה. שבועיים ימים אני מטלפנת על בסיס יומי לברר על הזיכוי ובכל פעם נענית בתשובה קבועה כי ניקול מנהלת השרות תחזור אלי אך לשווא. בושה וכלימה שמדינת ישראל נותנת רשיון לעבוד על אנשים ולהשתמש בכספים לא להם כבשלהם. היום חודש וחצי לאחר העינוי התבשרתי שקיבלו אישור חריג לזכות אותי בסכום העיסקה בניכוי דמי משלוח. ברור כי שיחת הטלפון המיותרת עלתה לאימי 120 ש"ח משלוחים בדואר. הזהרו מנוכלים!!!

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה