פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שבתאריך 07.08.08 בשעות אחה"צ, התקשרה בחורה בשם שולמית שהציגה את עצמה כנציגת בסט דיל ו"החניפה" לי שנבחרתי כ - VIP מאחר ורכשתי מצרים בעבר ואני זכאי למתנה תמורת דמי משלוח, הודעתי לעלמה שאין לי כרטיס אשראי, תשובתה היתה "בררתי בחברת כ. א. ל ואמרו לי שיש לך כרטיס אשראי, למה אתה משקר?" תמוהה באזני תשובה זו.

א. באיזה רשות היא "מבררת" בחברת האשראי? (אני יודע שזו הצהרה בלבד)
ב. מאיפה היא לקחה כל כך הרבה חוצפה לכנות אותי שקרן?
ג. בושה וכלימה לחברה שמעסיקה עובדים מגעילים כאלה.

אני אספר את הסיפור הזה לכל לידידי שרבים הם, ואזהירם לבל יהיו בקשר כל שהוא עם חברה שאילו נציגיה.

אודה לכם על טיפולכם בנושא.

בברכה
עמי קשת
עלבון סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה