פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ואי החזר נושא התלונה:
שהם יעל שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד5111 ראשל"צ 75150 כתובת:
תיאור הבעיה:
בטעות נשלחה לי פעמיים אותה הזמנה. בקשתי כי יקחו את החבילה המיותרת. התברר כי הם כבר חייבו עבורה בכרטיס האשראי את כל הסכום במלואו. לאחר שבועיים ואין סוף טל. הם לקחו את הסחורה אבל לא ביטלו את החייוב. לקח עוד שבועיים עד שהודו שהחבילה שנלקחה אמנם אצלם. את החיוב הם קבעו שיבטלו רק בעוד חודש. בבדיקה באינטרנט של כרטיס האשראי הם החזירו את החיוב בתשלומים
את החיוב כולו לקחו ב2.9.08 . והחלו להחזיר ב15.11.08 297 ש' ולקחו בבת אחת 1249 ש'ח . וגם זה לאחר אין סוף טלפונים. הם חייבים להחזיר כפי שלקחו הכל בתשלום אחד +פיצוי.
יעל שהם [email protected]
עגמת נפש, סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פצוי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה