|
|
|
|
|
|
חיוב ואי החזר |
נושא התלונה: |
שהם יעל |
שם/כינוי: |
יום שלישי 02 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
ת.ד5111 ראשל"צ 75150 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בטעות נשלחה לי פעמיים אותה הזמנה. בקשתי כי יקחו את החבילה המיותרת. התברר כי הם כבר חייבו עבורה בכרטיס האשראי את כל הסכום במלואו. לאחר שבועיים ואין סוף טל. הם לקחו את הסחורה אבל לא ביטלו את החייוב. לקח עוד שבועיים עד שהודו שהחבילה שנלקחה אמנם אצלם. את החיוב הם קבעו שיבטלו רק בעוד חודש. בבדיקה באינטרנט של כרטיס האשראי הם החזירו את החיוב בתשלומים
את החיוב כולו לקחו ב2.9.08 . והחלו להחזיר ב15.11.08 297 ש' ולקחו בבת אחת 1249 ש'ח . וגם זה לאחר אין סוף טלפונים. הם חייבים להחזיר כפי שלקחו הכל בתשלום אחד +פיצוי.
יעל שהם [email protected]
|
עגמת נפש, |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא + פצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|