פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוקץ טלפוני נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏21 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל קיבלתי שיחה לפלאפון מטעם החברה "סחר בסט דיל" אשר הציגה עצמה כקשורה לחברת האשראי. הטלפנית אמרה לי שלרגל השנה החדשה מגיעה לי מתנה: 3 שמיכות פליז במתנה. שאלתי אותה מה העוקץ פה, היא ענתה שאין עוקץ וכי אני אחוייב רק על דמי המשלוח בסך של 49.9 ש"ח שיוחויבו באמצעות כרטיס האשראי שלי, העברתי לה את המספר. הטלפנית עוד הוסיפה כי השליח יתאם איתי פגישה והוא יגיע עם מצלמת וידאו משוכללת שאני יכול לרכוש ממנו במחיר של כ-2,000 ש"ח ב-12 תשלומים. ציינתי במפורש כי אינני מעוניין במצלמה.
כעבור שבועיים (אתמול) קיבלתי שיחת תיאום מן השליח. לא הייתי בבית אך בן משפחה שהה באותה שעה בביתי. השליח הגיע, הביא לו את החבילה והלך.
בן משפחתי מייד התקשר אליי ליידע אותי קי קיבלתי חבילה גדולה. ביקשתי ממנו לבדוק מהו סכום החיוב באשראי שלהפתעתי היה כולל את מצלמת הווידאו.
התקשרתי לחברת האשראי ע"מ לבטל את החיוב אך מכיוון שהמוצר אצלי הם לא יכולים לבטל את העסקה.
נעקצתי ב- 2,000 ש"ח. לאחר בירור קצר באינטרנט על החברה, גיליתי (לא להפתעתי) כי ישנם תלונות ורמאויות רבות נוספות.
בבוקר למחרת (היום) התקשרתי לחברה, ענתה לי אורלי ואמרה כי השיחות מוקלטות ושם יבדקו את השיחה שלי. "וזה יקח מספר ימים".. "אתה רצית את המצלמה וביצעת את העיסקה.." כאשר הבהרתי לה שאינני מעוניין במצלמה כלל בביתי ואני דורש כי יחזור השליח לקחת את המוצר הלא רצוי (שעדיין באריזתו המקורית) ענתה לי אורלי שהם לא יעשו כך. אני יכול להביא בעצמי את המוצר לחברה שלהם ושזה יקח 3 שבועות עד שיחליטו מחלקת ביטולים מה לעשות עם הפניייה שלי. (כמובן שעל התשלום הראשון אני אהיה מחוייב).
לאחר שיחה נוספת שביצעתי ודיברתי עם מיטל, נאמר לי שלא ניתן להגיע אליהם אלא לשלוח בדואר רשום ושזה יקח זמן מה ומחלקת ביטולים יחזרו אליי.
מהרגע שגיליתי שאני מחוייב על סכום כה רב ושנפלתי לעוקץ שרואים בטלויזיה, אני בלחץ שמה אני אתקע עם המוצר הלא רצוי ועם החיוב כמובן.
כספי סוג הנזק :
אני רק רוצה שייבטלו לי את כל הסכום וייקחו את כל המוצרים ממני, אני לא תובע יותר פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה