פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלומים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אינט' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנוכי חכמון דור נכדה של הגברת רג'ינה חכמון
פונה בשמה
סבתי היא לקוחה שמרבה לקנות בבסט דיל.
בתאריך 2009\01\01 סבתי החזירה 7 מוצרים שקנתה מכם לאחר שהתחרטה על הקנייה .
הנציג של החברה במחסן ( אלון ) רשם מכתב לשירות לשירות לקוחות שבו
מפורט:
רצונה שלה שלא יתקשרו יותר עם הצעות.
שהחיובים על המוצרים שהחזירה - יפסקו לאלתר.
ושאחרי גמר התשלומים של המוצרים שהיא כן מרוצה - תורד מן המאגר.
אלון הביא לנו מס' טלפון של שירות לקוחות שעובד מ 08:00 בבוקר עד 3 בצהריים .
מתאריך ינואר ועד היום לתפוס את הנציגים אך ללא הועיל רוב הזמן
כשהיא מתקשרת ואומרת שזאת רגינה חכמון השיחה מתנתקת .
במקרים שהיא כן קיבלה נציג כול הזמן אמרו שיבררו אך העניין לא טופל
רק כמה שמות שאולי ירעננו את שזיכרונכם
דיברה עם בינה , תמי ...
אני פונה בפנייה הזאת כצעד לקראתכם כי הפנייה הבאה תהיה לרשות להגנת הצרכן
מתוך הכ"א שלה פירוט חשבון (של חודש ינואר שהתקבל החודש )
מוצר א' תשלום שלישי 35.66X17 תשלומים.
מוצר ב' תשלום שני 399.00X4 תשלומים.
מוצר ג' תשלום שני 333.00X6 תשלומים

תנו לסבתי החזר כספי על המוצרים שכבר לא אצלה כמו שהובטח לה.
להזכירכם כרגע יש לה עוד 4 מוצרים שמהם היא עדיין מרוצה
פריטים שהוחזרו
1. פריט ראשון מזרון memory foam הוחזר מס' הזמנה 280487
מס' החזרה למחסן 0700/000010598 למחסן עצמו התקבל בתאריך 29 לינואר 2009 .
2. פריט שני מיקסר עם מטחנת בשר מס' הזמנה 285626 מס' החזרה 0700/000010630 למחסן עצמו הוחזר ב-28 לינואר 2009.
3. פריט שלישי עד שביעי
מגבת גדולה 70*152
ספה\מזרן מתנפח 5 מצבים
מחבת חשמלי
solingen
שמיכת פליז
מצעי פליז זוגי
מס' הזמנה 286458 מס' החזרה למחסן 0700/000010599 הוחזר למחסן ב-27 לינואר 2009.

בבקשה צרו קשר איתה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא , ביטול סטטוס 7 המוצרים במע' שלכם פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה