פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
לא ידועה כתובת:
תיאור הבעיה:
קבלתי הודע מחברת המגזין שעליו אני מנויה כי זכיתיבזיכוי כספי כלשהו ולהתקשר לחברת בסט בדיל לברור סופי. התקשרתי דברתי עם אחת בשם שרונה כהן , שלדבריה היא מנהלת , ונתנה לי לדבריה אפילו מס' טלפון נייד שמתברר שהוא שייך לאיזו ערביה כי בכל פעם שהתקשתי הגעתי אליה. דרך הטלפן של החברה ניתן רק להשאיר הודעות לשרונה שתתקשר אך דבר זה נמשך כחודש + ואין טלפון חזר מהשרונה. בסך הכל ביקשתי לבטל העיסקה יען כי חברת האשראי לא אישרה העיסקה, אך הם ממשיכים מספר פעמים בשבוע לנסות לאשר העיסקה וחברת האשראי בשלה עומדת. לא קבלתי את ההזמנה אם כך לא נעשה כל נ זק נ יתן לבטל ולרדת מכל זה. אך הם בשלהם עומדים.
להפסיק להציק לחברת האשראי ואז גם הם יפסיקו להציק לי, לבטל העיסקה ודי. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה