פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקר למטרת קידום מכירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לזרוב 17 א.ת.ח. ראשלצ כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 08.0409 צלצלו אלי לעבודה בחורה לא זכור לי שמה דיברה בשם נציגה של ויזה כאל - וציינה שהיא מדברת מההנהלה - שמאחר ולא ניצלתי נקודות של ויזה מגיעה לי סל של מתנות - הקריאה לי במהירות מה כדאי לי לקחת ללא תמורה - ולא שאראה פרוספקט. ושוב היא מזכירה לי כדי נשאאמין לה שהיא מדברת ישירות מחברת ויזה - שאלתי לכמה דברים שאני צריכה מתוך הנקודות שמגיעה לי- לבסוף בקשה ממני את מספר הויזה שלי- ואני לתומתי הבנתי לאורך כל הדרך שאני מדברת מול נציגה של ויזה כאל. לאחר כמה ימים גילית שחויבתי בכרטי ויזה בשם חב' סחר - שאינה קשורה לחב ויזה. הבנתי שאכלתי אותה - לאחר כמה ימים הגיע לביתי- שהשומר חתם על הדברים - שתי חבילות - באחד מהם היה מזרון שבכלל לא דיברתי עליו - החזרתי אותו מיד למחסן שלהם הרחוב ספיר באיזור התעשיה בראשלצ - בקשתי החזר כסף - זוכיתי רק בקופון שעד היום לא מימשתי אותו. בהזדמנות זו שלחתי פקס שיורידו אותי מתפוצת הלקוחות ושלא יעזו להתקשר אלי .
לאחר שבועיים טלפנו אלי שהחברה שנית פקידה ואמרה לי שנכון שבקשתי להוריד אותי מהתפוצה - אבל מגיע לי זיכוי עבור המיקסר שקבלתי - מאחא וחלק מהמיקסרים היו מקוקלים מגיעה לי זכות של 1400.- שח - אמרתי לה שאין לי כסף להוסיף ואין לי צורך בשום דבר - אז היא אמרה לי שכדי לי לקחת ולא להפסיד את המגיעה לי - שאתן לילדים שלי - לנכדים פשוט חבל להפסיד אמרתי שאולי מצלמה ואו משהו אחר - בסחום הזכאות שמגיע לי 1400.00 שח ועוד 700.00 שח על המזרון שהחזרתי. לבסוף אחרי שיחה של בערך 30 דקות של שיכנועים היא בקשה ממני את הכרטיס אמרתי לה שהכרטיס לא בידי - ובאמת הוא לא היה בידי - שאלה אותי תוקף תאריך זרקתי לאוויר תאריך - ושמחתי שלא נתתי לה מידה על הכרטיס שלי. פתאום גיליתי בויזה שחוייבתי בסך 3049.50 שח בויזה - וכל זה מבלי שנתתי את מספר הויזה מיד הם שלחו את הסחורה ביניהם מקרן - שאינני יודעת מה זה ועוד חבילה של דברים- ושוב זה הגיעה לביתי והשומר מבלי לשאול אותי חשב לתומו שהוא עושה לי טובה חתם על קבלת הסחורה. אני בשובי הביתה מיד עזרו לי להכניס למכונית - ציצלתי לשאול מתי המחסן פתוח כדי להחזיר את הסחורה סגורה מבלי שפתחתי - הפקידה אמרה שהמחסן בהעברה ואין לי לאן להעביר - רק שבוע לאחר מכן + אני לא האמנתי לה - נסעתי לרחוב ספיר 7 - ראשלצ - לידי בחור בשם אלון - גררתי את הדברים בכוחות עצמי כי אף אחד לא רצה לעזור לי - החזרתי את הדברים כמות שהם - למרות שעדיין ניסו לשכנע אותי שאני לא בסדר - בקשתי לקבל קבלה עבור ההחזרה - ושיזכו אותי בבנק -אפשר להאזין בקלטת שלא נתתי מספר ויזה -ניסו מספר פעמים ליצור איתי קשר טלפוני - ולאיים עלי - בקשתי שכל תלונה שיעבירו אלי בכתב הביתה ולא דרך הטלפון - אני בת 72 שנים - והם פשוט מנסים לעבוד על האזרחים מבוגרים - לא פרוספקט - לא דיווח בכתב - הם פשוט מקליטים דברים לטובתם מבלי שהאזרח ידע על מה הוא נותן מספר ויזה - שזה כאילו חתימה.
אני מקווה שאתם תדאגו לצרכנות הוגנת . העברתי מכתב גם לחברת ויזה
תודה על ההקשבה
עליה גולדשטיין
פישמן מימון 7
תל-אביב
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה