פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על סכום הגבוה למעלה מפי 4 מהסכום שהוסכם+טעות במוצרים אשר סופקו+אי מתן תשובה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏26 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ת.ד. 5111 ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
תיאור הבעיה, מפורט להלן, במכתב אשר נשלח על ידי אבי, לבסט דיל, ביום 30.3.09. מאז משלוח המכתב, לא נתקבלה שום תגובה מבסט דיל, גם לא ניתן היה להשיגם במוקד הטלפוני.

1. ביום 26.3.09 בשעות הערב, קיבלתי לידיי משלוח ("המשלוח"), אשר הגיע לכתובת מגוריי באמצעות שליח, ואליו צורפה, בין היתר חשבונית שהונפקה על ידכם שמספר 7901742 מתאריך 23.3.09, וצוין בה כי הינה מתייחסת להזמנת מקור 515153 ולהזמנה פנימית 295537/700 ("החשבונית").
כמו כן, כלל המשלוח מוצרים שונים, וכלהלן:
א. מפת שולחן לבנה, מק"ט 10583.
ב. מפת שולחן אוף-וויט, מק"ט 10592.
ג. קומקום נירוסטה, מק"ט 51318.
ד. טוסטר לחיצה, מק"ט 51422.
ה. סט כלי פיירקס, מק"ט 53025 ו-53026, אשר כולל 3 קערות פיירקס ו-3 מכסים תואמים.
("המוצרים")
2. הריני להודיעכם כי הפרטים המופיעים בחשבונית אינם תואמים לעסקה אשר סוכמה בינינו, ומשכך, הריני מבטל אותה בזאת.
3. להלן אפרט בקצרה את אי ההתאמות בין העסקה, אשר סוכמה בינינו, לבין הפרטים אשר נכללו בחשבונית:
א. במסגרת הסיכום הראשוני בינינו, קיבלתי את הצעתכם, לקבלת מתנה של סט כלי פיירקס, ובתמורה לתשלום דמי משלוח, בסך של 49.90 ("הסיכום הראשוני").
ב. מספר ימים לאחר מכן, פנה אליי נציג שירות מטעמכם והציע לי "לשדרג" את עסקת המתנה, כך שתמורת תוספת של 70 ₪, אקבל מכם גם סט נוסף של כלי פיירקס, קומקום נירוסטה, טוסטר לחיצה 4 חלקים ומפת שולחן.
כלומר, על פי הצעתכם, המחיר עבור כלל המוצרים, דהיינו 2 סטים של כלי פיירקס, קומקום נירוסטה, טוסטר לחיצה ל-4 פרוסות ומפת שולחן, הסתכם ל-119.90 ₪. הסכמתי להצעה ("העסקה").
ג. המחיר המצוין על גבי החשבונית, שונה בתכלית השינוי מן המחיר עליו סוכם במסגרת העסקה. כפי שעולה מן החשבונית, מחיר העסקה הוא 648.90 ₪ ("המחיר השגוי"). המחיר השגוי גבוה ממחיר העסקה בלמעלה מפי שלוש (!!!).
ד. זאת ועוד, על פי החשבונית, התשלום עבור המחיר שגוי, צפוי להיות פרוס ל-8 תשלומים (הראשון ביניהם בסך 130.90 ₪ ו-7 תשלומים נוספים בסך 74.90 ₪). מעולם לא דנתי עמכם בפריסת תשלומים כאמור, וממילא עסקת תשלומים כאמור לא היתה חלק מן העסקה.
ה. בנוסף, אף המוצרים אשר נתקבלו, לכאורה בהתאם לעסקה, אינם תואמים את מה שסוכם עמכם במסגרת העסקה.
(1) במקום 2 סטים של כלי פיירקס, נתקבל אך ורק סט אחד.
(2) במקום מפת שולחן אחת, נתקבלו 2 מפות שולחן.
(3) טוסטר הלחיצה, נראה על פניו (מבלי שפתחתי אותו), כטוסטר גדול ורחב יותר, מטוסטר 4 חלקים, עליו סוכם.
4. יצוין, כי בחשבונית פורט מוצר נוסף, אותו לא קיבלתי לידיי: "סט מפות אופ-וויט ולבן 50573.
5. ביום 29.3.09 שוחחתי טלפונית עם נציגי מרכז שירות הלקוחות שפרטיו מופיעים על החשבונית, והבאתי לידיעתכם את הפרטים המפורטים במכתבי זה. נמסר לי כי עליכם לבדוק את הקלטת השיחה, וכי בדיקה כאמור אורכת זמן.
6. אולם, על מנת שלא יחלוף המועד בו אני רשאי לבטל את העסקה על פי דין, ומשהמוצרים והחשבונית (כמו גם הפרטים המצוינים בה, ובכלל זה מחיר המוצרים) אינם תואמים את העסקה, כפי שסוכמה בינינו, החלטתי לבטל את העסקה כעת.
7. הנכם נדרשים לזכותי באופן מלא בכל תשלום אשר נגבה בגין העסקה.
8. אני מעמיד את המוצרים לרשותכם, בכתובת מגוריי הרשומה לעיל, אשר בה נתקבלו המוצרים, והנכם רשאים לבוא לאוספם (בתיאום מראש).
כספי סוג הנזק :
זיכוי על החיוב מהעסקה+קבלת אישור על ביטול העסקה מהחברה פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה