פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות הכי גרוע בעולם!!! נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
טלפונית-מרכז ההזמנות 08-6111111 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/4/2009 פניתי טלפונית לרכוש מוצר בעקבות פרוספקט שקיבלתי. לקחו ממני טלפון והבטיחו לחזור "תוך 10 דקות". לא חזרו.
למחרת התקשרתי 3 פעמים, וקיבלתי אותה תשובה: "נחזור תוך 10 דקות". כמובן שלא חזרו.
מנסיון קודם עם בסט דיל - השרות הגרוע ביותר!!
זלזול כזה בלקוחות ובזמנם הוא נדיר אפילו על רקע השרות הגרוע אותו אנו מקבלים בארץ.
אני לא אקנה שם יותר.
עלבון סוג הנזק :
התנצלות פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה