|
|
|
|
|
|
שרות הכי גרוע בעולם!!! |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
טלפונית-מרכז ההזמנות 08-6111111 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 1/4/2009 פניתי טלפונית לרכוש מוצר בעקבות פרוספקט שקיבלתי. לקחו ממני טלפון והבטיחו לחזור "תוך 10 דקות". לא חזרו.
למחרת התקשרתי 3 פעמים, וקיבלתי אותה תשובה: "נחזור תוך 10 דקות". כמובן שלא חזרו.
מנסיון קודם עם בסט דיל - השרות הגרוע ביותר!!
זלזול כזה בלקוחות ובזמנם הוא נדיר אפילו על רקע השרות הגרוע אותו אנו מקבלים בארץ.
אני לא אקנה שם יותר.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|