פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ללקוח ו אי-החזר כספו נושא התלונה:
בייגל מרינה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏11 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב .11.05 התקשרה עליי נציגת חברה בסט דיל- עיסקה נוחה ו אחרי הצעתה הזמנתי 2 מוצרים ב עלות 99שח.ב 22.05 קיבלתי משלוח ו ראיתי ש דברים שהוזמנו לא מש ציפיתי לקבל .מייד אחרי באותו יום נשלחה חבילה בשלמותה ללא כל שימוש ב מוצרים ל חברה ב צירוף מכתב עם הסבר על סיבת החזר מוצרים ו בקשה ל זיכוי מלא ל כרטיס אשראי כי לא
עברו 14 יום (לפי חוק הצרכן ו רישום ב קבלה כל לקוח רשאי לבטל עיסקה תוך 14 יום ו לקבל כספיו ללא קנס) כל הקבלות ו מכתב שמורים אצלי.ב 12.06אחרי ניסיונות רבים אך לא מוצלחים ליצור קשר עם נציגי שרות של חברה גיליתי
ש עדיין לא זוכתי ב כ"א ו יתקשרתי שוב ל חברה.הפעם ענתה לי נציגה בשם
דורית ש דיברה איתי ב צורה מזלזלת ביותר ש ראיתי אי-פעם ב חיי למרות ש ב תקליט מקדים דגש של חברה על שרות(גרוע).דורית נתנה לי הרגשה ש עושה לי
טובה ש מדברת איתי.האשימה אותי ב החזר מוצרים ו אמרה ש עם אני רוצה הוכל לקבל רק 45שח מכל סכום ש שולם.נציגה לא הייתה מוכנה להקשיב כלל ו לא נתנה לי לדבר.כאשר דרשתי לדבר עם מנהל שרות(זכות של כל לקוח) סירבה ו אמרה ש לא אקבל כלום.ניסיתי עוד מס פעמים להתקשר אך כנרא עקב ש ראו מס טלפון שלי מזוהה ניתקו לי טלפון ב פנים
אחרי זה במשך כמה חודשים אני עדיין מנסה לפנות לחברה ולקבל זיכוי מלא או מוצרים באותו סכום כי אנני מוכנה לתת"תרומה" להם מכספי.מספר פעמים "זכיתי"למענה של נציגות החברה אשר שפת השרות שלהם לדעתי זה זילזול וצעקות ללקוח וניתוקים של טלפון בפנים כמעט בכל שיחה.לצערי למרות שחלפו חודשים רבים לא הצלחתי לקבל כספי בחזרה או מוצרים עבור הסכום
בנוסף ב11/02 התקשרה עליי שוב נציגה מכירות שלהם בשם אופרה שהציע לי כמה מוצרים וכש בחרתי במה מעוניינת ביקשה ממני כרטיס אשראי אך אמרתי לה שיש לי אצלם זיכויה99שח ושתכזז עלות מוצרים מהסכום2*49.עופרה לא הסכימה ואמרה שאני יתן לה כרטיס אשראי ועם זיכוי אדבר עם שרות לקוחות.סירבתי לתת כ"א ושוב הסברתי על זיכוי.עופרה ניתקה לי טלפון בפנים.
אני פונה עליכם בבקשה לעזור לי לקבל כספיי חזרה לפי חוק הצרכן ולהעניש את מי שצריך כי לדעתי לא זה השרות ש לקוח ב מדינת ישראל צריך לקבל
אנשים!! תזהרו מה חברה זאת!!!
אני לפעמים מזמינה ב חברות דומות דרך טלפון אך עוד אף פעם לא ניתקלתי בבעיות ו שרות גרוע כמו ש קיבלתי מעיסקה נוחה.
בכבוד רב ו תקווה ל עזרה
בייגל מרינה
כספי סוג הנזק :
החזר מלא כסף ש נילקח ו פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה