פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הסכמה להחזר דברים, יחס מבזה, מידע חסר, פרטים שיקריים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ראשל"צ 75150 כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מכתב שזכיתי בסט פיירקס רק בתשלום המשלוח בלבד ומרוב טיפשותי החלטתי להתקשר. לאחר שיחה באמת נעימה עם נציגה בשם שרונה הגענו להזמנה של 4 פריטים ביניהם מיקסר עם מטחנת בשר, סט סירים יוקרתי, סט סכום וכמובן הפיירקס.
ההזמנה הייתה אמורה להגיעה לביתי משעה 17 עד 20 עד 14 ימי עסקים. נתחיל בזה שההזמנה לא הגיעה לבייתי, ולא יכול להיות שלא היה אף אחד בבית. תמיד יש! רק לאחר כשבוע קיבלתי פתק קרוע של התרעה שניה מהדואר שהדברים שלי נמצאים שם. עקב כך שמדובר ב 4 דברים כבדים לא יכלתי לגשת לשם לבד לכן זה נדחה עד שיכלתי להגיע לקחת את זה ובהתחשב גם בחגים (פסח). בסופו של דבר הגעתי לקחת את הדברים החבילה בה הכל היה ארוז הייתה חצי מחוצה (חבל שלא צילמתי),
הגעתי הביתה והופתעתי לראות שהסירים והסכום לא מה שהבטיחו לי הם ניראו ממש זול והסכום היה מצומצם יותר ממה שאמרו לי.
אני לא בן אדם שמתלונן בדרך כלל אבל הפעם ניקלעתי למצב כלכלי לא טוב ואני לא יכולה לעמוד בתשלומים שנפרסו לשנה. התקשרתי והסברתי שאני לא יכולה לעמוד בתשלומים ולכן עלי להחזיר הכל. לאחר התחננויות וכשפתאום דיברו אלי מגעיל ולא בכזאת נדיבות כמו בהתחלה כשמוכרים לי, הסכימו לבטל לי את עיסקה. (לא אמרו לי שיש לי תאריך מסויים שאני צריכה לשלוח את הדברים אליהם) רציתי להביא את הדברים אליהם מפני שלשלוח בדואר זה בעייתי ומסתבר גם זה בלתי אפשרי. אני כבר יודעת שאם אני אשלח את זה בדואר יאשימו אותי בזה שהחבילות יראו לא תקין וכיוצא בזה. כאשר התקשרתי לשאול אם אפשר להביא את זה לראשון (שמבחינתי זאת נסיעה לא קצרה עקב כך שאני גרה בצורן) אמרו שאיאפשר כי עכשיו הם במעברים לנתניה וזה בעיה . אחרי שהנציגה, שהייתה לא נחמדה וחסרת סבלנות, דיברה עם המנהלת ,כי ביקשתי לברר איתה על המשלוח, היא הודיעה לי שאיאפשר לבטל את העיסקה בכלל ואני אצטרך לעמוד בתשלומים עד סופם. אני באה מתחום השירות ובחיים לא התייחסו אלי ככה ואני לא, אפילו אם הבן אדם מתפוצץ עלי!! לא רוצה שום קשר עם החברה הזאת לא רוצה את הדברים שלהם אפילו בחינם.
עלבון , כספי, בזבוז זמן ואנרגיה! סוג הנזק :
שיבואו לקחת את זה מהבית שלי ולא יפנו אלי יותר פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה