פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר שונה מהזמנה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מאי 2009, רכשתי 4 מגבות מחברת "בסט דיל". הרכישה נעשתה על ידי נציגת מכירות טלפונית וההזמנה הייתה ל 4 מגבות בגודל 130X178 ס"מ, אשר צוין בפירוש על ידה "גודל סדין". הזמנתי נעשתה על סמך היכרותי עם החברה בה רכשתי בעבר מגבות גדולות מאד באיכות מעולה.
ההזמנה נעשתה סמוך למועד בו בתי אמורה הייתה ללדת (ילדה ב 11.06.09) והמגבות אמורות היו להיות כמתנה לה ולתינוקת החדשה.

בתאריך 10.06.09 קיבלתי את המוצרים ומיד התגלה כי כל 4 המגבות הינן באיכות ירודה ובגודל 130X70. שלא כפי שצוין בהזמנה.

מיד עם קבלת החבילה, התקשרתי לחברת "בסט דיל" ושוחחתי עם נציגת שירות לקוחות שהבטיחה שהחברה תעבור על תמליל השיחה לראות אם אכן זו הייתה ההזמנה (לדבריה השיחות מוקלטות) ותוך יומיים שלושה יחזרו אלי על מנת לפתור את הבעיה.
במשך כל החודש האחרון אני יוצרת קשר טלפוני לחברה ומדברת עם אותה נציגת שירות בשם מיטל שמבטיחה מידי פעם שהעניין יטופל מאחר והיא רושמת "לטיפול דחוף". בפעמים האחרונות היא אף הביעה פליאה ושאלה " מה עדין לא חזרו אליך????"
בינתיים, שילמתי ממיטב כספי על מוצר אותו לא התכוונתי לרכוש, זמני היקר מבוזבז לשווא על המתנה טלפונית ארוכה.
אף אחד מחברת "בסט דיל" לא חזר אליי בנושא והנה מצאתי עצמי משלמת על מוצר שאין לי כל צורך או שימוש בו.
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף לאלתר פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה