פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני עאדל אבו טועמה,מבאקה אל גרביה ת"ז058926585 ,התקשרה אליי בחודש ינואר 2009 בחורה מחברת טלמרקטינג <אשאל>להלן בסט דיל,והציעה לי כל מיני מוצרים <מצלמה ,סכו"ם,מסחטת פירות פשוטה>בסכום כולל של 1600 ש"ח,לאחר קבלת המוצרים לא מצאו חן בעיני ,ואז התקשרתי לחברה וביקשתי להחזיר את המוצרים,לאחר החזרת המוצרים<עם קבלה שמורה מהדואר>הם כבר התחילו לחייב את הכרטיס אשראי שלי ב160 ש"ח כל חודש לפי 10 תשלומים,לאחר שהתקשרתי אליהם עשרות פעמים על מנת לקבל החזר כספי מלא ,הם הציעו מוצרים משלהם ואני לא רוצה לשמוע על המוצרים שלהם בכלל כל מא שאני מבקש החזר כספי מלא
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה