פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות שאינו מתפקד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ת.ד. 600 נתניה, 42104 כתובת:
תיאור הבעיה:
ע"פ הזמנתנ הטלפונית, נשלחה לביתנו ב-7/4/09, מצלמה דיגיטלית בצרוף חשבונית מס/קבלה מס' 7094774.
כשפתחנו האריזה, התברר שהאריזה כבר נפתחה בעבר וכי מספר פונקציות אינן פועלות בה, אחרות בלתי תקינות וחסרים אביזרים (מטען, רצועה ועוד). לעומת זה היו שני מגשי פלסטיק המשמשים לטעינת הסוללה.
משהתלוננו, הבטיחו לנו שישלחו מצלמה אחרת שתעבור בדיקה מדוקדקת לפני שליחתה למניעת תקלה חוזרת וכי המשלוח יהיה על חשבון החברה.
אכן, הגיעה מצלמה תקינה, אלא שגם הפעם נמצא כי המטען חסר, חסר הכבל המחבר את המצלמה למחשב וכן חסר מגש הפלסטיק המשמש לטעינת הסוללה (זה שבמשלוח הקודם שהוחזר היו בו שנים כאלה). אחרי טלפונים רבים, הגיע המטען, אבל משום מה עד היום למרות שיחות אין סופיות עם הטלפניות ועם מנהלת "שרות לקוחות" - הכבל והמגש טרם הגיעו (כבל סטנדרטי קנינו בחנות צילום).
זאת ועוד, ב-18/5/09 נשלחה אלינו מערכת קולנוע פוג'י DVH420, בצרוף חשבונית מס/קבלה מס' 7099045 (חיוב 1,549.8ש"ח). הובטח לנו כי באם המערכת לא תמצא חן בעיננו נוכל להחזירה תוך 14 יום ולקבל החזר מלא של התשלום (זאת לאור התיאור של המע' המוצעת שנראה לנו "טו-גוד טו בלייב").
לאחר שפתחנו האריזה ועייננו בחוברות ההפעלה, הוברר לנו כי אין לנו כל צורך במערכת כנ"ל ואין לנו כל שימוש אלטרנטיבי בה. משפנינו ל"שרות לקוחות", ניסו לשכנענו שלא להחזיר המערכת. כשהתעקשנו, הודיעו לנו ששולחים לנו מערכת פרוספקטים שמהם נבחר משהו אחר שמתאים לנו (תוך שהבהירו שבכך הוסרה המגבלה של החזרה תוך 14 יום). עברו ימים ואין פרוספקטים. לאחר טלפונים ותזכורות נשלחו סוף סוף הפרוספקטים. מאחר ולא מצאנו עניין באף אחד מהמוצרים המוצעים - קיבלנו לבסוף אחר מספר התקשרויות טלפוניות את הכתובת לאן לשלוח חזרה את המוצר. ביום ה-19/6/09 בשעה 11:00 שלחנו את החבילה הארוזה בדואר רשום, באמצעות דואר קרית-אונו. בחוזר קיבלנו אישור מהדואר על מסירת החבילה ליעודה. כן, ראינו אישור מסירה באתר האינטרנט של הדואר. למרות פניות טלפוניות רבות, לא הצלחנו לקבל מהחברה אישור על כך שהמערכת נמסרה להם. יתרה מכך, הם ממשיכים לגבות מידי חודש, באמצעות כרטיס האשראי את התשלום החדשי, כאילו לא הוחזרה המערכת ומבלי שמישהו מתכוון להפסיק לגבות כסף עבור סחורה שהוחזרה ואף להחזיר את התשלומים שנגבו (כמובן שאנו דורשים לקבלם בצרוף ריבית והצמדה).
מה שמקומם בכל הסיפור הוא שבכל פעם שאנו פונים בעניינים הנ"ל, יש לטלפנים החוצפה (לאחר שהבטיחו לטפל בעניין אישית), להציע עיסקאות חדשות "נורא אטרקטיביות"
עלבון, הפסד כספי, בזבובוז זמן סוג הנזק :
פשוט מאד !!! לעמוד בהבטחותת לספק החלקים החסרים, להחזיר הכסף שנלקח בצרוף ריבית והצמדה (זה לא הכסף זה היושרה), להסיק הגביה הבלתי מוצדקת (מבלי שנבטל להם את ההרשאה) ולבסוף כדאי גם להתנצל. אחרת יפסידו לקוחות רבים (חברים, בני משפחה וקרובים) פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה