פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטיחו לתת זיכוי של 500 ש"ח ובפועל גבו 1650 ש"ח!!!!!!!!!!b נושא התלונה:
‏יום שישי ‏16 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מנחם בגין, 144 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

הכול התחיל פשוט.
לכבוד החגים מכבי שרותי בריאות שלחו אליי אלון מבצעים: חברי מכבי יכולים לרכוש מוצרים מובחרים במחיר מוזל בחברת מרכז השחר-בסט דיל.
לאחרונה אני עברתי תאונת דרכים והחלטתי להזמין כרית אורטופדית בעבור דמי משלוח בסך 49.90 ש"ח בלבד.
כאשר התקשרתי למרכז הזמנות בשיחת טלפון הצליחה המוקדנית למכור לי מעבר לכרית שרציתי - כרית נוספת, שמיכת פוך, משקל אלקטרוני, תבניות סיליקון, שלושה סטים של מצעי מיטה. אז במקום 49.90 ש"ח שרציתי להוציא בעקבות אלון מכבי, הוצאתי 1149.90 בתשלומים.
כאשר קיבלתי את החבילה הסתבר שחסר סט מצעים וגם שמיכת פוך הסתברה כשמיכה מיקרופייבר.
- טוב, אמרתי, יצאתי פראיירית שנסכפתי ונתתי למכור לי דברים אלה, אבל לפחות שישלחו לי את החסר.
התקשרתי למרכז הסחר-בסט דיל וביקשתי לקבל השלמה של מה שהובטח בשיחה. אמרו לי שיבדקו את הטענה שלי אחרי שישמעו את ההקלטה של השיחה שלי ביום הזמנה.
אחרי שבועיים התקשרתי לבדוק מה קורה עם זה.
אמרו שהם נותנים לי זיכוי על סך 500 ש"ח ורק אני צריכה לאשר את דמי משלוח נוספים של 49.90 ש"ח ולבחור מתנה. אישרתי את דמי מישלוח והעבירו אותי למוקד מתנות. הפקידה אמרה שאני יכולה לקחת מיקסר מדהים אם אני אוסיף 160 ש"ח.
תיארה לי שמיקסר זה עולה בחנויות 3000 ש"ח, והם משווקים אותו 2500 ש"ח ואני יכולה לקבל אותו עם הזיכוי שלי בתוספת של 160 ש"ח. אמרתי - טוב. נשמע הוגן אחרי הפאדיחה עם הסט החסר.
הוסיפה לי במתנה גם סט סכום ופיירקסים והבטיחה כרטיס פלטינום שיזכה אותי ב400 ש"ח מתנה בכל חודש מעכשיו למשך שנה.
שמחתי שהם הבינו את הטעות וככה מנסים להרגיע אותי.

ומה אתם חושבים? איך נגמר הסיפור? אכלתי אותה!!!
בחבילה שקיבלתי הייתה חשבונית על... 1648.90 ש"ח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! שירדו לי מכרטיס אשראי בתשלומים, חוץ מזה לא היה בחבילה שום כרטיס פלטינום!!!!!!
ברגע שראיתי את החשבונית - אפילו לא פתחתי את המוצרים. מבחינתי שיבואו ויקחו אותם חזרה, רק שיחזירו את הכסף שגבו ללא הסכמתי.

אני כותבת לכם את הסיפור כי רק עכשיו, נפל לי האסימון ונכנסתי לרשת לבדוק מיהם. והתוצאות שהתקבלו - אלה התלונות של האנשים כמוני.
אני מאד מקווה שאני אצליח בעזרתכם לפתור את הבעיה.
בכל אופן אני אדבר איתם ואעדכן אתכם כאן איך זה יסתיים.

אבל חד משמעית החברה נותנת במעמד שיחת טלפון ומכירה דרך הטלפון מידע מאד מטעה, ומשלה כאשר בפועל הם מקבלים פרטים של כרטיס אשראי וגובים תשלומים נכבדים על הדברים שאנחנו בסופו של דבר לא היינו קונים בהחלטה רציונלית.

תודה שיש אתר שלכם, אני מרגישה כבר יותר טוב.
סווטה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי באשראי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה