פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דחיפת מוצרים אגרסיבית לאישה עם בעיות נפשיות - 30,434 ש"ח השנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏14 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
האורג 3 נתניה כתובת:
ראשל"צ 039530022 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אמי בת 71 מנס ציונה גרה בגפה , מתקיימת מקצבת ביטוח לאומי ועזרה מילדייה,סובלת מדיכאון, היתה חשופה לפניות חוזרות ונשנות מבסט דיל כאשר אלו אמרו לה ושלחו לה מכתבים על "זכות" לטובתה אצלם.
קניות אלו הסתכמו השנה בלבד ב 30,434 ש"ח.

מששמתי לב למצב בשבוע שעבר צלצלתי לשרות לקוחות בבסט דיל. נאמר לי על ידם שהקניה האחרונה נעשתה על ידה ביוני. בקשתי להסירה מרשימותניהם.
יצרתי קשר שוב אתמול, דברתי עם מיטל. מסתבר שישנן קניות מ ה 2/10, 30/9, 10/9, 20/8, 29/7, 08/7, 18/6,28/5, 19/4, 23/3, 23/3 (פעמים באותו יום), 08/2, 15/1.
מיטל הסכימה לבטל ללא דמי ביטול :
-עסקה ע"ס 3049.5 ש"ח מה 02/10 אשר שולמה במלואה וסחורה טרם נשלחה
-עסקה ע"ס 2339.4 ש"ח מה30/09 אשר את המוצרים אנו מחזירים היום למרכז בנתניה

לגבי הקניות הקודמות, אף על פי שציינתי שהסחורה נמצאת באריזות המקוריות וכו' היה סרוב מצידה לבדוק את הנושא.

ישנה קניה מה 18/6/09 ע"ס 3,698.9 למתקן מים שלא התקבל. הם אמרו שישלחו LCD במקום. גם לא נשלח וגם איננו מעוניינים שיישלח. אנו דורשים ביטול עסקה והחזר כספי מלא --> שולם כסף ולא התקבלה סחורה.

בקשתי שמנהלת שרות הלקוחות תחזור אליי אך זה טרם קרה.

אנו דורשים החזר כספי מלא של הסחורה שלא התקבלה וכן מבקשים אפשרות להחזרת הסחורה הנוספת הנמצאת במלואה, ללא שימוש, בבית אמא.

אודה על עזרתכם

בברכה,

כספי סוג הנזק :
החזר כספי, אפשרות החזרת סחורה והחזר כספי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה