פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כספי נושא התלונה:
‏יום שני ‏19 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 19.10.09 רכשתי מוצרים מבית העסק הנ"ל הסחורה סופקה חלקית.
כל השבוע אני מנסה להשיג אותם לאחר המתנה של דקות ארוכה או שהם מנתקים אותך או מבקשים את פרטיך כדי שיחזרו אליך וכלום לא קורה. אני מרגישה פגועה מהיחס לאחר שקניתי במיטב כספי (עובדת בשביל זה ימים כלילות ומפרנסת לבד 3 ילדים)והיחס הוא מזלזל ביותר. גם מרגישה שרימו אותי במחיר וגם הקניה סופקה חלקית.ואני בכלל רוצה לבטל את העיסקה לפי חוק הגנת הצרכן.
החזרת כספי. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה