פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציגת שירות מחברתכם מכרה לי מיקסר OSAKA והציגה את המכירה בכך שאוכל לקנות ולנסות את המוצר ל 14 יום. כאשר קיבלתי את המוצר, הבנתי שאינו מתאים לצרכי, ובהאתם להבטחת הנציגה ביקשתי לבטל את העיסקה (לאחר 10 ימים וכמובן ללא שימוש) רק אז הודיעו לי כי הדבר כרוך בתשלום של 10% ממחיר המוצר,וכן כי אקבל את התשלום בעשרה תשלומים.
חשוב לציין כי הנציגה שהייתה להוטה למכור לי את המוצר- התקשרה ללא הרף ואף נתנה לי את מספר הטלפון האישי שלה על מנת שאוכל לפנות אליה בכל זמן שארצה. מרגע שרכשתי את המוצר - הנציגה נעלמה!! לא ענתה לי לטלפונים לא במספרה האישי וכן לא במשרדה!! מספר פעמים הבטיחו לי במשרדה כי הנציגה תחזור אלי - והנציגה לא חזרה!
לפני שאפנה לעיתונות בנוגע ליחס המחפיר שגובל בהונאה - במסגרת חברתכם - אודה על יחס לפנייתי - שכן כבר התלוננתי בחברתכם לגבי המקרה הזה מספר פעמים- ללא מענה הולם!!!!
נזק כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה