פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרה אלי בחורה בטענה שאני לקוח ה"אלף" או פלטינום ומגיע לי לבחור מוצר בהנחה גדולה.
אחרי שתיארה את המיקסר המקצועי שמיטב הטבחים משתמשים בו ועולה "רק
ש"ח 1500 " הסכמתי לרכוש את המוצר. המוצר הגיע עם חלק שבור וכמו כן המקציף שלו לא מקציף חלבונים כלל.
לאחר זמן הודיעו לי על שיש לי יתרה של 700 ש"ח ואני "זכאי" לקבל מוצרים במחיר זעום של כמה מאות שקלים. לאחר שסרבתי לרכישה, נשלחו לי מספר מגבות במחיר משלוח של 49 שקלים שכלל לא רכשתי.
כספי סוג הנזק :
לקבל את המוצרים ולזכות בכסף ששולם. לבטל את ההזמנה. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה