|
|
|
|
|
|
ביטול מוצר ממה שרכשתי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 28 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב
אני מפנה מכתב זה לידי הגב' ויקי אודות התנהגותה של אחת העובדות שלכן במוקד הטלפוני כך היא הגדירה עצמה מבלי לאמר לי את שמה אע"פ שבקשתי זאת ממנה.נא לטיפולך המסור.
ובכן אני רכשתי אתמול 27.לחודש מוצר סיר לחץ דגם פלנרו ובקשתי לבטלו. אמרה לי הפקידה את תצטרכי לשלם ביטול של 5% . אמרתי בסדר ולאחר מספר שניות אמרהלי אי אפשר לבטל זאת . שאלתי אותה למה .? היא אמרה שיצרו איתי קשר. שאלתי מדוע ליצור עימי קשר?? ולא לבטל את המוצר מיד במקום בשביל מה יש פקידות??? האם לכל שאלה צריך להשאיר מספר טלפון ?.בנוסף כשהתקשרתי פעם נוספת ענתה לי אחת הפקידות שכל המחשבים קרסו אמרתי לה מעניין שדווקא עכשיו.
לסיכום אני דורשת לבטל את כל מה שרכשתי מכם עקב התנהגות הלא הולמת של של מחלקת שירות לקוחות.
אשמח שתתיחסו לפנייתי בברכה
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|