פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול קשישים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשלצ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אמי בת ה79 נתונה תחת לחץ טלפוני של מוקדני חב'' בסט דיל, שמצליחים לפתות אותה לקנות מוצריהם, וזאת למרות שביקשה לא פעם למחוק אותה מרשימת התפוצה שלהם. לאחרונה, התפתתה לקנות מוצרים מסויימים, ומשהיגיע המשלוח הסתבר שלא רק שלא קיבלה בדיוק מה שכן הזמינה - אלא שהוסיפו למשלוח פריטים שונים שבכלל לא הזמינה אותם.
לצערי העניין לא היה ידוע לי עד כה. אבל, ביום שישי 29.1.10, כשביקרתי בביתה וראיתי את כל הקופסאות - הזדעזעתי, ודרשתי הסבר.
יש בידנו מכתב/פקס של אמי מיום 15.2.2008 - ששיגרה אליהם (כבר אז!!!) בבקשה להוציא אותה מרשימת הלקוחות שלהם.
ביום 4.2.10, שלחה להם פקס בו הם מתבקשים לבוא לקחת את כל מה ששלחו, להחזיר לה את כספה (החשבון הגיע לסך 2000 שח), ושוב - להוציא אותה מרשימת הלקוחות שלהם. (הזמנה מס' 338013 מיום 21.1.10)
אמי טוענת שהם לא מפסיקים להטריד אותה, למרות שטרקה בפניהם את הטלפון .
היא מודה שהם מצליחים לפתות אותה.
זהו מקרה ברור של ניצול קשישה, באופן הכי בוטה והכי מכוער שיכול להיות.
אודה מאד אם תוכלו לעזור. אני מוסרת את שם אמי בפרטים האישיים אבל את מס' הטלפון שלי כדי שאהיה בטוחה שאני מעודכנת . אני מקווה שזה מקובל עליכם.
תודה
בברכה
עירית.
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה, החזר כספי, ומחיקת השם מרשימת תפוצה של החברה. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה