פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אספקת מוצר שונה מהמוזמן, סרוב להחזר ההפרש במחיר. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נתניה ת.ד. 600 מיקוד 42104 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת 1/2010 התקשרה אלי נציגת מכירות של חברת מרכז הסחר - בסט דיל והציע לי מספר מוצרים לרכישה, בסכום השיחה הזמנתי בין השאר , מקדחה חשמלית ביתית מתוצרת HYUNDAI במחיר 260 ש"ח כולל מע"מ.
בתחילת חודש 2/2010 קבלתי בדואר את החבילה אך במקום מקדחה ,נשלחה אלי כספת אלקטרונית מתוצרת HYUNDAI , במחיר 299.99 ש"ח ,לחבילה היתה מצורפת
חשבונית מס. 7131606
מספר הזמנה פנימית- 0700/337040
מיידית צלצלתי לשרות לקוחות של הספק שיחה שהתקיימה בתאריך 2/2/10 והעמדתי את נציגת המכירות בשם אשאל על טעותם, הונחתי לשלוח את הכספת בחזרה ולאחר מכן תשלח אלי המקדחה.
באותה שיחה סכמתי עם אשאל על החזר ההפרש הכספי בסה"כ 39.99 ש"ח + החזר הוצאות משלוח בדואר.
את הכספת שלחתי בדואר, ובמקביל שלחתי את אישור "דואר ישראל" לקבלת החבילה למשלוח.
לאחר מספר ימים שוחחתי עם נציגת מכירות בשם מורן בכדי לוואדות את הגעת החבילה, נאמר לי שהחבילה טרם הגיע וביקשה שאשלח שנית את האישור מדואר ישראל, שלחתי בפקס .
לאחר כשבוע נוסף צלצלתי פעם נוספת, הפעם אושר שהחבילה הגיע ותשלח לי המקדחה המיוחלת, באותה שיחה הזכרתי לנציגת המכירות שיש לצרף לחבילה החזר כספי עבור המשלוח 46 ש"ח + 39.99 עבור ההפרש בין המקדחה לכספת סה"כ לתשלום: 85.99 ש"ח .
נציגת המכירות הודיעה לי שהדבר בלתי ניתן וינתן לי פיצוי באמצעות מוצר שאבחר מתוך רשימה, בקשתי לדבר עם האחראית באותה משמרת (לצערי לא זכור לי שמה) וזו הסבירה לי באותות ומופתים מדוע אינה יכולה לתת לי החזר כספיעבור המשלוח ולגבי הפרש המחירים , טענה שאין כל הפרש בין המכשירים, לשאלתי מדוע הינך משנה את העסקה לאחר ששולמה טענה שנפלה טעות אך עליה לבדוק את הנושא, ותחזור אלי.
לגבי החזר הוצאות משלוח, לאחר ויכוח ארוך , סוכם מבחנתי ,תחת מחאה כחלופה כספית , 3 יח. מגבות רחצה.
לאחר כשבועיים הגיעה חבילה עם מקדחה + מגבות ללא החזר כספי על ההפרש.
אינני מוצא לנכון להמשיך את הדו שיח הנוכחי עם חברת מרכז הסחר-בסט דיל ולכן אני פונה אלכם בנדון.
הסכום הכספי אותו אני דורש בחזרה אינו גדול, אך לנוכח ההתנהגות המזלזלת של הספק לאורך כל הפרשיה, מביאה אותי להחלטה לא לוותר.

מודה מראש לטיפולכם

בברכה

אילן גדרי
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה