חוסר קבלת הזמנה שאושרה. |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 ינואר 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום 3.1.2010, או בסמוך לכך, הזמנתי באמצעות הטלפון מתוך חוברת "ישראכרט בשבילך ינואר 2010" מטחנת קפה ותבלינים חשמלית מתוצרת "אוסקה", במחיר 49.90 ש"ח. המוקדנית ניסתה באותה הזדמנות, באגרסיביות גבוהה, למכור לי גם מיקרוגל במחיר של 1,200 ש"ח, שאותו סרבתי בעקשנות לרכוש. לבסוף סיכמנו על מטחנת הקפה בלבד. כאשר מספר ההזמנה הרשום אצלי הוא: 57034. מסרתי כנדרש את כל פרטי. נאמר לי כי המוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים והמשלוח חינם!. לאחר מכן התקשרה המוקדנית החצופה אל בעלי וניסתה לשכנע אף אותו באגרסיביות לרכוש את המיקרוגל. אף הוא סרב בעקשנות. עדיין אני מחכה לאותה מטחנת קפה... ברצוני לציין שמאותה חוברת ובאותו יום הזמנתי גם שמיכת פליז חיבוקית עם שרוולים והיא כבר אצלי בבית מזה שבוע. את ההזמנה ביצעה עבורי חברה, שכן אני חירשת. אודה לכם אם תענו לי רק לכתובת הדוא"ל שלי או לטלפון הסלולרי בSMS בלבד או לפקס 04-6820406!!!!
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
משלוח מהיר של המטחנה האמורה. בירור עם המוקדנית על צורת פנייתה לאזרחים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|