פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר קבלת הזמנה שאושרה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏03 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 3.1.2010, או בסמוך לכך, הזמנתי באמצעות הטלפון מתוך חוברת "ישראכרט בשבילך ינואר 2010" מטחנת קפה ותבלינים חשמלית מתוצרת "אוסקה", במחיר 49.90 ש"ח. המוקדנית ניסתה באותה הזדמנות, באגרסיביות גבוהה, למכור לי גם מיקרוגל במחיר של 1,200 ש"ח, שאותו סרבתי בעקשנות לרכוש. לבסוף סיכמנו על מטחנת הקפה בלבד. כאשר מספר ההזמנה הרשום אצלי הוא: 57034. מסרתי כנדרש את כל פרטי. נאמר לי כי המוצר יגיע תוך 14 ימי עסקים והמשלוח חינם!. לאחר מכן התקשרה המוקדנית החצופה אל בעלי וניסתה לשכנע אף אותו באגרסיביות לרכוש את המיקרוגל. אף הוא סרב בעקשנות. עדיין אני מחכה לאותה מטחנת קפה... ברצוני לציין שמאותה חוברת ובאותו יום הזמנתי גם שמיכת פליז חיבוקית עם שרוולים והיא כבר אצלי בבית מזה שבוע. את ההזמנה ביצעה עבורי חברה, שכן אני חירשת. אודה לכם אם תענו לי רק לכתובת הדוא"ל שלי או לטלפון הסלולרי בSMS בלבד או לפקס 04-6820406!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
משלוח מהיר של המטחנה האמורה. בירור עם המוקדנית על צורת פנייתה לאזרחים. פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה