פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחבת והתשת הלקוח גביית סכום מעל הקנייה. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏16 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
.ד 5111 ראשל"צ 75150 כתובת:
ראשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני חודש בערך התקשרה נציגה של חברת "מרכז הסחר בסט דיל"
והציעה לאמא שלי לרכוש קוצץ ירקות בעלות המשלוח בלבד 50 שקלים בערך.
אמי שהיא אישה מבוגרת ותמימה נענתה להצעה ומיד נתנה את פרטי האשראי..
לאחר ניסיונות הנציגה לשכנע את אמי לרכוש עוד מוצרים אימי סרבה ואמרה שהיא מעוניינת רק בקוצץ ...
הנציגה אישרה ואמרה לה שזה ישלח אליה תוך 7 ימי עסקים...
לאחר שבוע הגיע דואר רשום אלינו הביתה .
לי החבילה נראתה קצת גדולה מדי.....
אימי מהרה לפתוח את החבילה ולהפתעתה גילתה שבחבילה ישנם מוצרים שהיא לא הזמינה .
האומנם היה שם את קוצץ הירקות הנ"ל אך איתו גם סיר לחץ וסט סכינים..
עם זאת נשלחה גם קבלה על סך 486 שקלים שירדו ב 3 תשלומים מהחשבון ..

או קי בתמימותה של אימי היא היתה בטוחה שכנראה ינה טעות כל שהיא או אי הבנה (קורה)....
מיד התקשרה לחברה ודיברה עם נציגה אחרת שאמרה לה שהיא כן הזמינה את הפריטים הללו....אימי התעקשה שלא והנציגה אמרה שיש בידה הקלטה שהיא
כן רצתה תמוצרים הללו והיא תתקשר אלייה מחר ותשמיע לה .....

כמובן שלמחורת לא יתקשרה לא נציגה ולא חצי נציגה....
אז אימי היתה צריכה לחכות עוד יום משום ששירות הלקוחות עובד עד 3 אחרה"צ.
כשאימי התקשרה שוב יום למחורת ענתה נציגה נוספת שלא ידעה בכלל על מה מדובר ..
לאחר שאימי הסבירה לה התהליך פשוט חזר על עצמו ...ושוב הובטח לה שיתקשרו אלייה למחורת (אבל כמובן זה לא קרה)....
כל יום מאז התקשרה אימי לחברה ושם הפנו אותה למחלקה כזו ואחרת ממנהל למנהל..אחד אומר שהם מחפשים תהקלטה ..השני אומר שזה בטיפול ..והשלישי אפילו לא יודע במה מדובר ..(בספק אם הוא מנהל בכלל).אך כל זה לא עזר כלל....
עבר כבר חודש אין מה לעשות פשוט החברה מתעלמת ממש מהלקוחות..
אחרי המון שיחות טלפון שאימי בזבזה כדי לברר על הנושא היא כבר מוטשת..

אין לי מושג מה עושים עם נושא שכזה ...
אשמח אם למישהו יש עצה בנושא ....אוליי לפנות לעורך דין ולהתחיל תהליכי תביע..?

זו פשוט גנבה לאור יום .........
כספי סוג הנזק :
החזר כספי +פיצוי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה