פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עסקת כרטיס אשראי ללא אישור הלקוח, סירוב להחזרת המוצרים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏19 ‏פברואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב-19.2.10 הביאו לאמה שלי הביתה "משלוח מדואר". היא לא הבינה על מה מדובר וחתמה על טופס קבלת פריטים. לאחר ששליח עזב והיא פתחה את המשלוח, קיבלה שוק: מזרן MEMORY FOAM ועוד כמה "מתנות" - יחד עם חשבונית ע''ס 1549 ש''ח.
התברר שהדברים נשלחו מחברת בסט דיל, שאמה שלי בנובמבר 2009 קנתה מהם שואב אבק ומעבד מזון ובטח השאירה פרטי כרטיס אשראי.
אבל את הדברים האלו שהגיעו בפברואר 2010 לא קנתה, לא הזמינה ולא ידעה בכלל מאיפה זה צץ. החברה פשוט השתמשה בפרטי כרטיס שלה!
מזה כבר חודש ימים אנחנו דורשים לשמוע הקלטת שיחה לגבי רכישה זו. דיברנו בטלפון, שלחנו פקסים - התשובה היא "אנחנו מנסים לאתר את השיחה במערכת".
העסקה בוטלה כבר בויזה אך הארגז הענק עדיין באמצע בית ובסט דיל מסרב לאסוף אותו "כי העניין בטיפול". הם פשוט משכו זמן עד שכבר עברו 14 יום להחזר המוצר לפי חוק.
הטיפה האחרונה: אופן דיבור של שירות לקוחות. מנתקים שיחות, מעבירים למענה קולי וכד'

מס' "ההזמנה" לבירורים: 91300, שם שלקוחה: מרינה גנקינה.
עלבון סוג הנזק :
לאסוף מייד את הדברים מבית פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה