פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת תשלום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
"ת"ד 600 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר הזמינה רעייתי מוצר מחברת בסט-דיל,לאחר לחץ של המוכרת
המוצר שהגיע לא עמד בשום התאמה למתואר בטלפון,והוא הוחזר מייד באותה אריזה. כאשר פנינו וביקשנו החזר-נאמר לנו כי ינכו כ20% או שנקנה מוצר אחר,לא רצינו לרכוש שום דבר אחר,פנינו לרשות להגנת הצרכן,ונאמר לנו כ י לפי החוק בעסקת מכר מרחוק מגיע לנו החזר מלא,החברה התקשרה אתנו ואמרה כי זיכו את חשבוננו בבכרטיס האשראי בניכוי 5% .ביום 27 בדצמבר,
זה היה שקר מוחלט,ומאז הם לא מגיבים ולא עונים
אנו דורשים את כספנו חזרה
וגם הונאה סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה