|
|
|
|
|
|
מוצר פגום |
נושא התלונה: |
יום שני 22 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.03.2010 הזמנתי סט צלחות של כ24חלקים. לא הותכנתי שהסט עשוי מפלסטיקלא יכול להיות שאני אשלם 100שח עבור סט מפלסטיקלאחר קבלת המוצר גליתי להפטעתי שהסט גם מפלסטיק וגם שבור.למחורת היום התקשרתי לשרות לקחות וספרתי על אכזבתי מהמוצר, לבחורה בשם מורןבקשה אותי לשלוח בחזרה את הסט. ואכן שלחתי. שהמשלוח עלה לי המון כסף.לאחר מספר ימים קבלתי הודעה לנייד שהמשלוח אכן הגיע ליעד. מאז ועד היום אף אחד לא תרח לידעה אותי או לטפל בבעיה שלי. לכן אני מבקשת לפטור לי את הבעיה או לחזור אלי במיידי. בתודה מראש ילנה פומין. מבקשת לחזור אלי לטל: 0527529995
|
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|