פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק ואי החזרת התשלום נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לצערי הנני לקוחה של חברה זו שאיני מצליחה לצאת מחברות בה כבר יותר משנה למרות הבטחות חוזרות ונשנות.
לפני כחודשיים התקשרה נציגת החברה ושיכנעה אותי לקבל "מתנה" שמגיעה לי כביכול בדמי משלוח בלבד. למרות שחזרתי ואמרתי שאני מוכנה בתנאי שאין תוספת מחיר מלבד דמי משלוח והנציגה הבטיחה לי זאת, קיבלתי את המשלוח ובו חשבונית בסך 500 ש"ח.
מייד התקשרתי ושלחתי את החבילה חזרה , ואף וידאתי שהיא אכן הגיעה.
למרות זאת ולמרות שהתקשרתי מאז שוב ושוב והובטחלי שיחזרו אלי, עדיין לא חזרו אלי (רק ניסו שוב למכור לי "מתנות") ואני ממשיכה לקבל חיובים על אותו משלוח שהוחזר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בבקשה עזרו לי להיפטר מהקשר עם החברה פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה