פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה להחזר כספי נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
לזרוב 17 ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
ב24.2.09 קיבלו הורי (כבני 80) חבילה ובה מספר מוצרים וחויבו באמצעות כרטיס אשראי בסכום של 949 ש"ח. חשוב לציין שהמוצרים נשלחו לאחר שיחת טלפון בה הובטחה להם "מתנה" והם לא היו מודעים לכך שיחויבו בסכום כה גדול.
הם החליטו להחזיר את החבילה לחברה (שילמו דמי משלוח בסך 44 ש"ח מכיסם) ושלחו את המוצרים כשהם ארוזים באריזה המקורית לחברת בסט דיל.
באפריל 2009 הם קיבלו לביתם קופון על סך 900 שקלים (כנראה הפחיתו את דמי המשלוח אותם גבו בסך 49.90). יש לציין שהקופון נראה ממש כמו צ'ק כששמם מופיע בשורה: "שלמו ל......" והדבר מאוד מטעה. הורי חשבו תחילה שקיבלו צ'ק אותו הם יכולים להפקיד בבנק אך מהר מאוד התברר שזה אינו צ'ק לפקודתם אלא זיכוי כספי למימוש בקנייה הבאה.
מאז החלה סדרת טלפונים בין אמי לבין טלפניות שונות בחברה, כשאמי מסבירה שאינה צריכה שום מוצר ומבקשת החזר כספי ונענית בתשובה חוזרת שמדיניות החברה היא לתת זיכוי ואין באפשרותם לתת החזר כספי. גם כשניסתה אמי לדבר עם מישהו מהמנהלים לא אפשרו לה זאת.
בחודש יוני 2010 התחלתי אני לטפל בעניין לאחר שראיתי שהם לא מסוגלים להשקיע כל כך הרבה אנרגיות בטיפול בנושא. במשך שלושה ימים התקשרתי 6 פעמים ובכל שיחה לאחר המתנה ממושכת על הקו נאמר לי שהבחורה שאחראית על זיכויים נקראת ניקול והיא תחזור אלי עוד באותו היום. ניקול מעולם לא חזרה אלי על אף ההבטחות הרבות.(יש לי רישום מדויק של תאריכי השיחות ושמות הטלפניות איתן דיברתי). ביקשתי מספר פעמים לדבר עם האחראי אך הן לא אפשרו לי זאת בטענה שניקול היא זאת שמטפלת בעניין.
חבל מאוד שחברה כזו מרשה לעצמה להתייחס בזלזול אל לקוחותיה ואף לנצל תמימותם של אנשים מבוגרים. כולי תקווה שיש בכל זאת מישהו שיקח את העניין לתשומת לבו, יתן להורי את ההחזר הכספי המגיע להם על פי החוק ויתנצל!
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה