פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חשבון ללא צורך ומוצר פגום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון כתובת:
תיאור הבעיה:
אני קיבלתי פלייר מהסתדרות המורים לרכישת סט 3 פיירקס בעלות 49.90 התקשרתי להזמין.
הסט הגיע שבור לרסיסים בנוסף חייבו אותי ב149.80 פשוט הוסיפו להנאתם 100 שקל יותר, tbh משאירה הודעות לא חחוזרים, לבסוף, לאחר ימים רבים של טלפונים הבטיחו שייזכו אותי ויחליפו את המוצר אך לא קרה כלום, לא זוכתי ולא נשלח לי סט חליפי אשמח לעזרתכם הדחופה
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה