פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברת בסט דיל נתניה- חוסר אמון וניצול האזרח התמים . שירות לקוי של חברה !d נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוגוסט ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד. 600 נתניה 42104 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מורה במקצועי וקיבלת בדואר פרוספקט "מבצע מיוחד למורים ובני משפחותיהם"
ביתי בקשה שאזמין את ערכת התפירה המופיעה בסכום 49.90 שח והתקשרתי לבדוק את ההצעות המופיעות .ענתה לי פקידה בשם נירית שהתייחסה וטיפלה בבקשתי בחן רב עמ"נ שאקנה הרבה הרבה דברים (שהיום מתברר שזה חלק מהניצול !) וכך היה: התעניינתי בערכת התפירה " הניראת "טוב וערכתי הזמנה שמספרה 413069 (מספר הזמנה פנימית ) הזמנת מקור 239826 ואז נירית התחילה בשלם הראשון התחילה לעבוד פסיכולוגית עלי באומרה בהתרגשות שיש לי קול צעיר ואני נשמעת ילדה והתלהבה מהעניין וספרה תוך כדי שיחה לפקידות שלידה "יש כאן מורה בת 40 שנשמעת ממש צעירה איזה מקסימה את יקרה" והתחילה לעניין אותי בהצעות באומרה שכוון שיש לי הרבה כרטיסי אשראי נפתחים לה חלונות במחשב של הנחות ממש משמעותיות ולכן מה שהיא מציעה לי זה רק כוון שיש לי הרבה כרטיסים ומאוד כדאי לי לקנות וכדאי שאשמע את ההטבות המיוחדות שאקבל בלי קשר לפרוספקט שבידי ואלו ההצעות שכמובן התפתתי בטפשותי ואכן ביצעתי הזמנה של דברים שנשמעו לי טוב והייתי צריכה וזו ההזמנה :
ערכת תפירה 49 ,סט 14מגבות וסט סירים יוקרתי 16 חלקים וסט סכום 24 חלקים ל6 סועדים (ולי במיוחד תתן סט ל12 סועדים-כמובן "בזכות" הכרטיסים הרבים "הפותחים לה חלונות במחשב!") ותתן לי גם את 2המזוודות במתנה !!! ומערכת מצעים יוקרתית שנירית אמרה שתתן לי 2 סטים במקום אחד ( 999 ש"ח בפרוספקט) ואז שאלתי שניים ? והיא אמרה כן אז בקשתי אם אפשר סט זוגי וסט יחיד או 2 יחיד שישמשו את הילדים הלומדים מחוץ לבית והיא אמרה אין בעיה ,בקשתי שהצבע לא יהיה לבן אלא אופוייט - בז כפי שבפרוספקט ואז אמרה על הצבע אין לי אחריות אבל נשתדל .כל סכום הקניה הסתכם ב1999 ש"ח
כעת עיקר התלונה שלי : כשקבלתי את החבילה יאמר לזכותם מהר מהמצופה פתחתי והופתעתי , ראשית מאיכות המוצרים הגרועה שבשוק ניתן למצוא דברים איכותיים יותר ובמעט כסף אך זו כמובן בעייתי , שנית - מזוודת הסירים הייתה פגומה ,שבורה ולא ניתן לפותחה . שלישית -ראיתי שבמקום מערכת מצעים יוקרתית - סט מצעי סאטו 100 אחוז כותנה עם הדפס על הכריות וכו כפי שמתואר יפה בהצעה למורים קיבלתי סט זוגי ושניים יחיד של סדין ציפית ושמיכת קיץ העשויים ניילון שבשוק אפשר לקנות סט כזה ב30 ש"ח התאכזבתי ומאוד והבנתי שניצלו את התמימות שלי ( אפילו אמרו לי זאת שקולי נשמע צעיר מאוד) נירית ה"נחמדה" הצליחה למכור לי בהונאה שנפתחים לי הטבות ובסוף לא קיבלתי את מה שהזמנתי ושלמתי ממיטב כספי . התקשרתי עשרות פעמים גם ל08-6111111 כדי לדבר עם נירית ולהבין איך הטעות אך מאז לא מוכנים לתת לי אותה אלא אומרים שאשאיר פרטים ויחזרו אלי,בקשתי את המנהל ותמיד הוא או היא עסוקים ולא חזרו אלא הפנו אותי לשירות לקוחות שאמרו לי שמה פתאום לא הבנתי ואף אחד לא הבטיח לי את המצעים המדוברים ואין בעיה יש הקלטה והם ישמעו ויפצו אותי ,אמרתי שאני לא נותנת אימון כוון שרשמתי את כל ההזמנה כשדיברתי ואני מאמינה שיכולים גם לשנות את ההזמנה ,חיכיתי שיגידו מה בהקלטה ואף אחד לא התיחס -מעניין למה ועם מי הצדק? ?? אך אמרו לי שישלחו מזוודת סירים תקינה ופיצוי עם שליח לבית כוון שלא הסכמתי להוציא עוד שקל עבורם - לאחר שבוע שלחו לי סט מזוודות נוסף לדואר במושב ו"פיצוי" קומקום תה עם 4 כוסות וחשבונית 2049.90 ש"ח ב12 תשלומים (גם דבר שהבטיחה לי פקידה בשם שרה שתשנה את ההזמנה ל10 תשלומים כוון שלא הסכמתי עם קרדיט וגיליתי שגם בנקודה זו רומתי!) וגיליתי שגם חיבו אותי ב50 ש"ח על המשלוח של הפיצוי שלא בקשתי אלא בקשתי מצעים!!ומדוע שאשלם עוד כסף על הטעות שלהם???
לאחר כמה זמן התקשרו לבדוק האם קיבלתי את הפיצוי והודיעו שאחזיר את הסירים שקבלתי בראשונה - אמרתי להם שאני לא מוציאה שקל עליהם ולא טורחת להחזיר אלא שיבואו הם ! ענתה הפקידה שתעביר למנהל (שכנראה כבר לא עסוק שצריך לקבל משהו ולא להפך) ואז התקשרו והשאירו שמחפשים אותי ואחזור אליהם חזרתי ושוב עסוקים ויחזרו אלי .
ולכן החלטתי לפנות אליכם כוון שאני מבינה שאין עם מי לדבר שם , רק כשצריכים למכור ולנצל ידעו לתת את היחס המתאים מאז הרבה עוגמת נפש, טלפונים וכן לא קיבלתי את שבקשתי ולא עמדו איתי בהסכמים שלהם , דבר נוסף שאני מבקשת שלא יתקשרו אלי יותר כוון שאת הלקח שלי למדתי בדרך הקשה ובע"ה בלי נדר לא אקנה מהם יותר! ואני מעבירה את המסר לכל מי שקורא את הדברים ומזהירה אל תקנו ותתפתו , מחכה לטיפולכם המסור תודה מראש אריאלה .
כספי סוג הנזק :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה