פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ברמה אפסית!!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרתי על מנת לבצע רכישת מוצר שהוצע לי בדואר. הטלפנית ביקשה לעניין אותי בשידרוג המוצר ואני השבתי בשלילה. כאות מחאה היא אמרה לי תודה ופשוט טרקה לי את הטלפון בפנים!!! הייתי בשוק!! חשתי בעלבון שמעולם לא חשתי קודם! התקשרתי שוב וביקשתי את המנהל. המוקדנית השנייה השיבה לי בשלילה ואמרה" מה פתאום שאתן לך את המנהל"?? הסברתי לה שקודמתה ניתקה לי את הטלפון בפנים וברצוני להתלונן- ותשובתה היתה-"אם כך, גם אני אנתק לך"!!! פשוט כך!! באותה שנייה שלחתי פקס וביקשתי להסיר את שמי ופרטיי לאלתר מרשימות הרוכשים בטענה שאיני מעוניינת להימנות עם קבוצה שהשירות בה הוא ניתוק טלפונים בפרצוף!!
למחרת התקשרה אלי בחורה אדיבה ביותר אשר קיבלה את הפקס וביקשה לדעת את הסיבה לבקשתי. הסברתי לה, והיא הביעה פליאה ושאלה לשמות השתיים. כמובן שלא ידעתי את השמות כיון שאפילו לא הספקתי לבקש...
היא התנצלה, אמרה שתבדוק את הנושא ביסודיות וגם תדאג לי לפיצוי.
מזל שהיתה קרן אור אחת בתוך החושך הזוועתי הזה שעברתי!!
בכל מיקרה- אין לי כוונות לרכוש מוצרים שבסט דיל יציעו לי!!
תחשבו על זה!!

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה