פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר לא תקין נושא התלונה:
ממן חנניה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏06 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' ספיר 6 ת.ד 5111 א.ת חדש ראשל"צ כתובת:
תיאור הבעיה:
רכשתי חבילת מוצרים בשיחה עם נציג שכינה את עצמו סמנכ"ל של בסטדיל וביום שישי בתאריך 6.1.06 קיבלתי חבילה שהמוצר (מערכת קולנוע ביתי לא חדשה ושהייתה בשימוש ארוזה בצורה מגעילה שלטים זרוקים ומלוכלכים . dvd שרוט
,בגדול מערכת יד שניה. מוצר שני מערבל לא מה שהציעו לי בעיסקה.
אני חושב ובטוח שישנם ספקים שמרמים את החברה בזה שהם שולחים מוצרים כמו שמסכמים ,
לאור זאת זה מביא אותי להחזיר את המוצר ולבטל את העיסקה וגם להפסיק לרכוש יותר מוצרים.
אבקשכם לטפל דחוף בעיניין
אמינות סוג הנזק :
להחליף את המוצר או להחזיר לי את כספי או להגיע לתבי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
.... תגובה:
הלקוח שוחח עם נציגת שרות לקוחות וסוכם שתבוצע החלפת מערכת על ידי שליח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה