פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקת מכר מרחוק עם חברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏ספטמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8.9.2009 ביצעתי רכישה באמצעות טלפון (עסקת מכר מרחוק) עם חברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) בזמן ביצוע הרכישה הנציגה הציעה שתי מפות שולחן, סט סירים וסט כלי זכוכית בסכום של 100 ש"ח בלבד. אך בפועל הם חייבו את כרטיס האשראי שלי בסכום של 1250 ש"ח.

פניתי מספר פעמים לחברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) במשך חודש ימים בבקשה לבטל את העסקה אך הם התחמקו ולא נתנו תשובה כמו כן בקשתי לשמוע את ההקלטה של ביצוע העסקה והם התחמקו מתשובה ולא אפשרו לי לשמוע אותה.
לכן פניתי לחב' כרטיסי האשראי בבקשה לעזרה.
כעבור זמן מה קיבלתי תשובה מחברת האשראי שהם מחייבים רק מה שסוכם טלפונית פלוס דמי משלוח דהיינו 150 ש"ח בלבד.
כעבור זמן מה התקשרו אליי מחברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) ושאלו מדוע ביטלתי את העסקה דרך חברת כרטיסי האשראי ולא דרכם.
אמרתי להם שאם הם יחזירו לי את כספי הם יקבלו את המוצרים חזרה (המוצרים עדיין אצלי סגורים באריזתם המקורית) אך הם לא היו מוכנים לקבל את המוצרים חזרו ודרשו לשלם את כל הסכום בסך 1250 ש"ח אבל מאז הם לא חזרו אלי.

לפני מספר ימים בתאריך 2.3.2011 קיבלתי מכתב איום והתראה ממשרד עו"ד אימברג, מלכין, כהן בת"א להחזיר את המוצרים או לשלם בעבורם סכום של 1250 ש"ח.

כאשר דיקלה מחברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) התקשרה הסברתי לה שאני מוכנה להחזיר את המוצרים בתנאי שהם יחזירו לי את כספי בסך 150 ש"ח היא לא הייתה מוכנה לשמוע כלל ודרשה את המוצרים והמשיכה לאיים עלי עם הוצאה לפועל.
דיקלה מחברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) התקשרה פעם נוספת אליי ואמרה שהיא שולחת שליח לקחת את המוצרים, הסברתי לה שהיא לא תקבל אותם ללא ה 150 שקלים שלי.
בתאריך 4.3.2011 הגיע שליח של חברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) ודרש את המוצרים.
הסברתי לו ש בלי ה 150 ש"ח שלי הוא לא יקבל כלום.
בתאריך 6.3.2011 קיבלתי טלפון נוסף מדיקלה מחברת א.ש.א.ל (בסט-דיל) עם איומים נוספים על תביעה והוצאה לפועל.
עלבון סוג הנזק :
כפי שהצעתי שאני מוכנה להחזיר את המוצרים בתנאי שהם יחזירו לי את כספי בסך 150 ש"ח פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה