פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר טלויזיה שהוזמן ולא הגיע לאחר קרוב לחודש. לא ניתן לדבר עם נציג החברהiv נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חדש אפריל הזמנתי דרך הטלפון בכרטיס אשראי טלויזיה סמסונג 40 אינטש.נאמר לי שההובלה חינם ואקבל את המכשיר תוך 7 ימים.משלא הגיע המכשיר ניסיתי להתקשר לאותו אדם שעבד מולי בשם רפי מס טלפון 8160034 054 נענתי רק בהודעה קולית ,כך במשך מספר ימים. כתבתי תלונה באתר של בסט דיל ורק לפני מספר ימים צלצל אלי אותו רפי -אמר שיש בעיות בהובלה.... הבטיח לי להסדיר את הענין אבל שוב נעלם ולא ניתן לקבל ממנו מענה בטלפון האמור. בשורה התחתונה--- אין עם מי לדבר ואני רוצה לבטל את הכל.
לבצע מידית את המשלוח או לבטל את הקניה פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה