פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות המוקד שלכם לתלונה ברצינות. ולטרטר אותי כבר חודשיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 25.8 הזמנתי סרוויס בכמה וכמה חלקים. צלחות , כוסות ועוד. המשלוח הגיע כששני כוסות שבורים בתוכו. אחרי התקשרות עם המוקד אכן נענתי ושלחתם ספלים שונים מזה שקיבלתי שלא תואמים את הסט הראשון. שוב התקשרתי למוקד ומצאתי עצמי מדברת עם הרבה נציגים שכולם אמרו יהיה בסדר נשלח ולא נשלח דבר
אני אשה מבוגרת פנסיונרית. השירות שלכם השאיר טעם מר

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה