פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה חמורה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתניה 42104 כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יולי 2010 אימי, בת 64 חולת סוכרת, יצרה קשר טלפוני עם חברת בסט דיל לקניית פריט אחד מסויים. במהלך השיחה נאמר לה כי מגיעה לה גם מתנה (בחינם) אחת ואם היא רוצה לקבל אותה. אימי ענתה בחיוב. לאחר יומיים שלושה הגיעה משלוח גדול מבסט דיל עם מספר רב של פריטים. אימי לא עשתה מזה עניין, לא יידעה אותנו הילדים ולא בדקה את חשבונות כרטיס האשראי שלה. מאז תאריך זה הם יצרו עם אימי קשר טלפוני כל מספר חודשים ושאלו אותה תמיד את אותה שאלה. אם היא רוצה מתנה? אימי ענתה בכן וחבילה גדולה עם מספר פריטים וחיוב שמן הגיעה לאחר מספר ימים. במהלך השנה האחרונה מצבה של אימי הורע ביותר וכיום בגיל 65 הינה סיעודית, נכה ונמצאת בבית החולים על אי ספיקת לב וכליות. רק לפני כ-4 חודשים כאשר עברתי על החשבונות שלה גיליתי לתדהמתי את הסכומים הבאים אותם היא משלמת לבסט דיל וארונות מלאים בסחורה שהיא אינה משתמשת. כששאלתי אם אימי לפשר הדבר היא אמרה כי לא הזמינה מהם את כל הפריטים ולא תארה שהם יחייבו אותה על כאלו סכומים גדולים. 13.7.10: 1548.90 4.8.10: 2249.90 24.4.11: 2446.90 15.5.11: 2249.90 2.6.11: 2001.00 סה"כ: 10496.60 ש"ח!!יש לציין כי בחודש אפריל מאי 2011 אימי אושפזה בבית החולים איכליוב במצב קשה. במהלך תקופת האישפוז בסט דיל התקשרו אליה ושאלו אותה אם היא רוצה לקבל מהם מתנה. אימי ענתה בחיוב והם שלחו לה חבילה גדולה מלאה במוצרים שלא הזמינה. את החבילה הם נתנו למשמרת לשכנה שלה. אני גיליתי את החבילה רק מספר שבועות אחר כך כאשר החזרנו את אמא הביתה והשכנה הגיעה לתת לנו את החבילה. יש לציין כי במהלך החודשים האחרונים התקשרו לאימי אין ספור פעמים ביום!!! כדי לשדל אותה לקנות מהם מוצרים ולקבל מתנה. אימי שכבר זיהתה את ההונאה שאלה אותם לגבי זה ובקשה את כספה חזרה אך הם סרבו. מספר פעמים אני עניתי לטלפון וכשהם בקשו את אימי ואני סרבתי להעביר המוכרת בקו השני החלה לקלל אותי! דבר זה חזר מספר רב של פעמים בשעות שונות של היום. אימי מקבלת פנסיה וקצבת זקנה על סך: 3000 ש"ח לחודש בלבד. גובה הוראת הקבע שבסט דיל גובה ממנה לחודש הינו: 818 ש"ח!!! אימי עברה כריתת חלק מכף רגלה ונמצאת החובות מאוד גדולים עקב כך שהוציאה את כל חסכונותיה לריפוי כף הרגל הסוכרתית. אני ואחותי משלמים עבור חובותיה, האוכל וכו, חיפוש שעשיתי בגוגל העלה כי ישנן תלונות רבות נגד בסט-דיל, רבות מהן בשיטה דומה קרי, הצעה טלפונית למתנה חינם ושליחה של מוצרים רבים שלא הוזמנו במקביל. נמצאו תלונות רבות של אנשים מבוגרים וזקנים. במידה ויהיה צורך מצויים בידיי חשבוניות חברה ופרוט חשבונות בנק של אימי. נא עזרו לנו לפתור עניין זה. בתודה מראש.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה