פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נוכלות, מרמה, גניבה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר קיבלתי שיחה לנייד שלי מגב יעל מבסט דיל. לדבריה, היא מעוניינת להעניק לי מתנה ולהודיע לי שבעוד 10 חודשים מהיום יסתיים כרטיס הבונוס שרכשתי מבסט דיל לפני כמה שנים ושבגינו חוייבתי בסך של 120 ש"ח לחודש. הייתי בשוק. הסברתי לה כי מעולם לא הסכמתי לקנות כרטיס בונוס ובטח שלא לשלם את הסכום העצום הזה במשך שנים. היא הרגיעה אותי בתואנה שמדובר בס"הכ בשלוש שנים ובתשלומים של 3600 ש"ח. לא הבנתי מאיפה זה בא. היא השיבה, מה חשבת, שסתם היינו מתקשרות אליך ומציעות לך מתנות תמורת דמי המשלוח?. אכן זכור לי כי מגיעות אלי שיחות רבות ומציקות ממוכרות שונות מטעם בסט דיל. אני בדרך כלל מיד מודיעה כי אין לי צורך בכלום ואז הן מתעקשות ומתעקשות רק על דמי המשלוח. פעמיים או שלוש הסכמתי לקבל את "המתנה" תמורת דמי משלוח הנעים בין 29- 49 ש"ח. עתה מתברר לי כי ברגע שהסכמתי לקבל מתנה שאין לי בה מראש כל צורך - אך על מנת לשלם את דמי המשלוח מסרתי את פרטי כרטיס האשראי - אוטומטית נעשיתי מנויה בכרטיס "בונוס" שלהם. ביקשתי מיעל לבטל מיד את המנוי ולחדול לגבות ממני 120 ש"ח במשך עשרת החודשים הבאים. יעל אמרה שזה בלתי אפשרי וכי מוטב שאסכים כעת לקבל סט מצעים וחלוק מגבת ועוד משהו כי ממילא יורידו לי אז שלפחות אקבל משהו תמורת זה. נאלצתי להסכים , לצערי, למרות שאין לי כל צורך ב"חבילת הטקסטיל" כפי שהיא כינתה זאת. אני חשה מרומה. מעולם לא הסכמתי להצטרף לשום כרטיס בונוס. אם נתתי את פרטי האשראי זה היה רק על מנת לשלם את דמי המשלוח של משהו. המוכרניות הללו לעולם אינן מרפות ולקח לי זמן להבין את העוקץ. ביקשתי להודיע על ביטול המנוי והיא שמחה לבשר לי כי היא תציין בפני החברה כי החל מבעוד 10 חודשים והתשלומים של 120 ש"ח מידי חודש לא אהיה יותר בעלת כרטיס בונוס ולא אצטרך לשלם תמורות המתנות המיותרות שהן כפו עליי עד כה. אני חשה ביזוי, ייאוש, חוסר אונים וכעס.
הטרדה טלפונית קבועה, רמייה והונאה סוג הנזק :
החזר כספי וביטול כל זיקה עם בסט דיל פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה