פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום ללא תמורה< נושא התלונה:
‏יום שני ‏16 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
האורגים 29/12 אשדוד כתובת:
אשדוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/1/2012 ביצעתי עסקה עם חב' בסט דיל לרכישת מוצרים מהקטלוג שלהם, סך הרכישה הראשונה היתה בסך 1499 ש"ח , לאחר מספר ימים עוד בטרם קיבלתי את המוצרים התקשרו אלי ואמרו לי שמגיע לי מתנה ורכשתי שוב מוצרים בסך של 547.9 ש"ח. בינתיים קיבלתי חלק מהמוצרים שלא מצאו חן בעיני אך קודם לכן בררתי מה עם שאר ההזמנה נענתי שמאחר והחבילה גדולה המוצרים יגיעו בשני שלבים, עבר זמן מה והתקשרו אלי יום אחד לברר מדוע סרבתי לקבל את החבילה אמרתי להם שלא היה ולא נברא לא הגיע אלי שום חבילה מה שכן יכול להיות שהישוב שבו אני גרה ישנו דואר מרכזי שהדוורית מקבלת את החבילות ואני מקבלת הודעה דרך התיבה שיש לי חבילה, בבירור עם הדוורית נאמר לי שלא קיבלה כלום מה שכן יכול להיות שהדוורית היתה באבל שבוע ימים ולא היה מי שיחליף אותה ואולי החבילה חזרה לשולח.בינתיים לא קרה כלום חוץ מטלפונים והבטחות של החברה לטפל ולברר את הנושא, יתרה מכך מאחר והברדק חוגג שם בחברה קיבלתי 3 צ'קים לפקודת בסט דיל בסך כולל של 2459 ש"ח ( יותר מהסכום שביצעתי רכישות) שבהם אני יכולה לממש קניות. באחד הטלפונים שלי עם נציגת החברה ביקשתי שיניחו לי שאני רוצה לבטל את כל העסקאות גם במחיר של ביטל עסקה בסך 5% מהרכישות הסכמתי רק כדי לא להתעסק איתם יותר, נענתי שהנושא יועבר למנהל שרות לקוחות, ביום 1/5/2012 חזרה אלי מנהלת שרות לקוחות בשם ניקול ושוב לאחר שיחה איתה היא הבטיחה לברר ולחזור אלי מקסימום עד למחר בבוקר, נכון להיום ה- 10/5/2012 לא קיבלתי שום תגובה מהם. בינתיים החיובים דרך חשבון הויזה עדיין משולמים ללא תמורה וללא מענה.
אודה לטיפולכם
תודה
שרית

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה