|
|
|
|
|
|
החזר כספי |
נושא התלונה: |
סלוק רחל סלוק |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
התקשרו לאימי והודיעו שמגיעה לה מתנה. בקיצור שלחו לה כורסא ב13.5 מיד כשהגיעה הכורסא היא ראתה שזה לא מה שהתכוונה והחזירה לחברה. הם הבטיחו שיזכו אותה. מאז כל התקשרות איתם הם מבטיחים לחזור אליה. כרגע כבר בצעו את החיוב השני. סכה העסקה 1800 ₪. ובכן המוצר הוחזר העסקה מבוטל
מבחינתנוו והחברה גובה כסף מהחשבון. מה עלינו לעשות??
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בסט דיל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|