פרטי התלונה

תלונות בסט דיל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב למכור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ראשון התקשרתי לחברה לרכוש סט כלי עבודה לפי מכתב דואר שנשלחו אלי מהחברה קוד מבצע 791, קוד זכיה 211670, המוקדנית סירבה למכור לי את המוצר כפי שמופיע בפרוספקט שנשלח אלי אם אני לא ארכוש מוצר נוסף!!!
ומכיוון שלא רציתי לרכוש מוצר נוסף, המוקדנית סירבה למכור לי את המוצר.
עלבון סוג הנזק :
החברה אמורה לעמוד מאחורי הפרסום ששולח שלקוחות ללא פתרון נדרש :

בסט דיל שירות לקוחות

, תגובה:
עדי נציגת שרות לקוחות שם ותפקיד:
**** תגובה:
לאחר קריאת התלונה של הלקוח ובירור מול מוקד ההזמנות נמסר כי זו לא הייתה הכוונה אלא הייתה הכוונה אחרת לחלוטין הטלפנית אשר ענתה ללקוח בסך הכל רצתה לעדכן אותו לגבי המבצעים וההטבות המגיעות לו בתור לקוח ולהמחיש לו כי לא כדאי לו לוותר ממש לא הייתה כוונה אחרת כי אנו מפרסמים מתנות על מנת לתת אותם ללקוחותינו ולא ההיפך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה